MuscleMeat

Eindelijk een spam/trojan/ad/popup vrije cracks site

Mijn virusscanner geeft een trojan op de pagina.

Beter als die andere sites inderdaad, maar toen ik op een file klikte kreeg ik een lading pop-ups. ( kan ook aan mijn spyware liggen die ik al heb. )

EricR: Serieus?

hmm heb ik geen last van gelukkig

• Topic Starter Topic Starter
Mijn virusscanner geeft een trojan op de pagina.
Vaag, nod32 vond niets. Volgens mij worden bepaalde cracks herkent als trojans, als ik me niet vergis.

Beter als die andere sites inderdaad, maar toen ik op een file klikte kreeg ik een lading pop-ups. ( kan ook aan mijn spyware liggen die ik al heb. )
Krijg 1 pop up of banner per crack link. Zolang er maar geen adware/spyware/virus opzitten is het voor mij prima.

Eerlijk gezegd zuigt NOD32. Heb ik ook mee gedraaid, maar die laat dus gewoon trojans staan of er in sluipen. Kaspersky begint bij mij gelijk te gillen over Trojan-Clicker.HTML.Agent.a.

• Topic Starter Topic Starter
Is toch vrij bekend en vaak gebruikt, door velen mij aanbevolen. Misschien dan toch eens een scan doen met die andere voor alle zekerheid.

Edit: en er staan cracks voor Kaspersky op de crack site:D

Eerlijk gezegd zuigt NOD32. Heb ik ook mee gedraaid, maar die laat dus gewoon trojans staan of er in sluipen. Kaspersky begint bij mij gelijk te gillen over Trojan-Clicker.HTML.Agent.a.
bij mij vind nod32 meer dan kaspersky:D
ik hoop dat er wat deftig te downloaden valt en dat ik niet met een trojan zit

Terug
Naar boven