Fitness Seller

Eindelijk es de andere kant

Echt te belachelijk... blijven hameren over dat 1ne soldaatje dat vrijgelaten moet worden terwijl ze zelf honderden onschuldige slachtoffers maken in eigen land en over de grens. De manier waarop hun denken en doen zal nooit toelaten dat er vrede komt.

............en zelf ook honderden slachtoffers hebben door de vele raketten die afgevuurd zijn door hezbollah. kijk hezbollah schiet een raket af met de bedoeling zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken. israel niet, anders hadden ze wel hele zaakje tot de grond afgebombardeerd.

............en zelf ook honderden slachtoffers hebben door de vele raketten die afgevuurd zijn door hezbollah. kijk hezbollah schiet een raket af met de bedoeling zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken. israel niet, anders hadden ze wel hele zaakje tot de grond afgebombardeerd.

WTF, man???
Maar Israel maakt wel de meeste burgerslachtoffers (aan de andere kant, met HUN raketten), er zijn 1000 Libanezen gestorven, en maar 100 Isreaeli´s...
En dat waren dan nog eens het meeste soldaten, terwijl Isreal net meer burgers dood dan "terroristen"....;)

Israel is de agressor in dit geval. Hezbollah is geen aanval begonnen, ze hebben zich verdedigd in de oorlog. Nogal logisch als je kijkt wat Israel dat land heeft aangedaan. Ik zal niet zeggen dat ze heilig zijn (helemaal niet zelfs) maar in dit geval is het Israel die de meeste rotzooi heeft veroorzaakt. Een totaal zinloze oorlog die meer ellende heeft veroorzaakt dan opgelost. Hun mentaliteit is gewoon rot en arrogant, ze denken dat ze zich alles kunnen permitteren net als de VS.

Dan dat gezeik over terroristen: ik denk dat statistisch gezien, Israel wel de grootste terrorist is de laatste tijd.

Maar Israel maakt wel de meeste burgerslachtoffers (aan de andere kant, met HUN raketten), er zijn 1000 Libanezen gestorven, en maar 100 Isreaeli´s...
En dat waren dan nog eens het meeste soldaten, terwijl Isreal net meer burgers dood dan "terroristen"....

juist en hoe zou dat toch kome? door de laffe manier waarop hezbollah zich verschuilt tussen de burgers, die lui zitten zo slecht in elkaar dat ze zelfs hun eigen familie als menselijk schild gebruiken.
natuurlijk is elk burgerslachtoffer teveel en ik word daar ook vreselijk pissed van als ik hoor dat er weer onschuldige mensen omkomen, maar in conflicten die zich afspelen in urban omgevingen met guerilla zijn zulke dingen helaas niet te voorkomen.

Terug
Naar boven