XXL Nutrition

Einduitslag gebruikerservaringen met de volgende MedRequest-producten:

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Aangezien het einde van mijn kuur nadert en ik een volle 113kg aan het vasthouden ben terwijl het vocht er langzaam aftrekt, is het tijd voor foto's (die komen er aan t.z.t.) maar allereerst even een duidelijk overzicht voor geinteresseerden wat beviel en wat minder aan de volgende MedRequest producten:

Methabol-ject 25 (Dianabol inject)

Test-Depo 250 (Testosteron enanthaat)

Phenbolin 100 (Nandrolone Phenylproprionaat)

Liquidex (Arimidex vloeibaar)

Stanol Depot 50 (Stanozolol)

Allereerst de Methabol-ject. Die is met vlag en wimpel gepasseerd.
Wie op de hoogte is van mijn bedenkingen over dbol wéét dat ik er niet enthousiast over ben maar als je de waterretentie incalculeerd dan heb je een dbol zonder vervelende bijwerkingen zoals bvekend met de tabs (hoofdpijn, rugpijn etc). Methabol werd elke dag gezet gedurende 6 weken, sloeg er op dag 6 eerste week al in, en zorgde voor een aanzienlijke gewichtstoename.

Dan de test-Depot 250, het product waar ik héél erg tevreden over was; werkte als een tierelier (beter dan mijn usual test enanthate van Galenika), gaf minder bijwerkingen en gggggeil dat ik er van werd.....:D
Passed! :thumbs:

Phenbolin 100: Kortwerkende Nandrolone dus eigenlijk. Redelijk. Ik heb er geen enorme gains van meegemaakt, ik hou het op een 6je. Volgens mij zit ie ook niet meer in het MedRequest pakket. Gewone Nandrolone met lange ester is wat mij betreft beter en die is er trouwens ook van MR.

Liquidex; Arimidex maar dan betaalbaar! Het klonk te mooi om waar te zijn maar het IS dubbel en dwars z'n geld waard. Vergeet Nolvadex in een kuur als je last hebt van gyno of gevoelige tepels: Liquidex is het antwoord, Liquidex rules! :D In 5 dagen van een behoorlijke gyno afgeholpen @0,5mg/dag, onderhoud op 0,5mg om de dag! Super!

Stano-Depo 50: De 'Winstrol' van MedRequest plakt niet, heeft geen vlokken in de oplossing en werkt dus gewoon goed zoals z'n originele broer van Zambon. Betaalbaar alternatief, en ik heb een extra flesje stiekem besteld, lekker spul!

Afbeeldingen van deze producten heb ik geupload in de anabole steroiden-pics sectie hier op DBB en verschijnen nog apart online.

Ik hoop dat ik een bijdrage heb kunnen leveren aan het vraagstuk van de nieuwe generieke generatie en mocht je nog vragen hebben, PM me even! :thumbs:

DBC01 zei:
Dan de test-Depot 250, het product waar ik héél erg tevreden over was; werkte als een tierelier (beter dan mijn usual test enanthate van Galenika), gaf minder bijwerkingen en gggggeil dat ik er van werd.....:D
Passed! :thumbs:
[/B]

Geile beer ;)

Is dat geen inbeelding, die verminderde sides? Tenslotte is dit al je zoveelste kuur dat je er waarschijnlijk minder last van hebt dan een noob.

• Topic Starter Topic Starter
Nope. Ik heb nog steeds m'n voorkeuren en 'don'ts' en één van die 'don'ts' zijn dbol tabs. De liquid dbol beviel dus prima zonder de mij zeer bekende bijwerkingen.

ik vind die logjes van Dbc altijd mooi om telezen, staat altijd wel weer iets vaags of funny's in. Schrijf eens een boek, wordt misschien wel een best seller.

nasty^PhysIc zei:
ik vind die logjes van Dbc altijd mooi om telezen, staat altijd wel weer iets vaags of funny's in. Schrijf eens een boek, wordt misschien wel een best seller.

Die belofte heb ik aan heel veel mensen gegeven omdat velen het vroegen.
Al jaren geleden. Content genoeg: Alleen al de Spanje-jaren waren te idioot voor woorden.
Mijn eigenlijke reden waarom ik ten eerste ooit een laptop kocht was om dat verhaal eens op te schrijven. Ben er nooit aan begonnen. :(

DBC01 zei:
Nope. Ik heb nog steeds m'n voorkeuren en 'don'ts' en één van die 'don'ts' zijn dbol tabs. De liquid dbol beviel dus prima zonder de mij zeer bekende bijwerkingen.

Dat weet ik wel, maar ik quote de bijwerkingen van de test.

MightyDuck zei:
Dat weet ik wel, maar ik quote de bijwerkingen van de test.

Dan zal ik je wat vertellen: Ik zou dan minder moeten voelen van deze test maar het tegendeel is waar: Normaal 'doe' ik de test op 1000/750mg per week.
Met 500mg per week had ik met deze test méér dan genoeg. En geen pepernoten-ballen na 6 weken. Da's nogeens goeie test! :thumbs:

Terug
Naar boven