Fitness Seller

Eis 3 jaar voor slaan met honkbalknuppel.

veel meer geven zulke mensen, belachelijk zulke dingen, als je hem wilt beroven ram je m toch niet met een honkbalknuppel voor zn smoel:eek:

• Topic Starter Topic Starter
Stel dat ie daadwerkelijk die 3 jr krijgt, dan hoeft ie feitelijk maar 2 jaar te zitten.

verdubbel die straf maar...

Jay Impol zei:
De link is dood :(

Maar ben ermee eens dat iemand beroven met een honkbalknuppel niet echt gepast is
daar kan je veel beter chloroform in een doekje voor gebruiken. :)

Ben trouwens op zoek naar dat spul, iemand ideeen ? ;)

apotheek

Jay Impol zei:
De link is dood :(

Maar ben ermee eens dat iemand beroven met een honkbalknuppel niet echt gepast is
daar kan je veel beter chloroform in een doekje voor gebruiken. :)

Ben trouwens op zoek naar dat spul, iemand ideeen ? ;)

ik kan wel een ruft laten in een potje... als je die persoon dat wilt overvallen hoef je alleen het potje onder z'n neus te drukken zonder dekseltje... that should do the trick!!!
Geef je adres maar dan stuur ik je mijn potje-ruft op :D hahaah

Het gaat over een growshop ???

Idd de growshop uit Dalfsen moet dicht. ook triest nieuws :)

Hehe, dit is een wijze les: Niet direct linken naar Teletekst pagina's want die veranderen! :D

SageFrancis zei:
ik kan wel een ruft laten in een potje... als je die persoon dat wilt overvallen hoef je alleen het potje onder z'n neus te drukken zonder dekseltje... that should do the trick!!!

Is goed man, dan zal ik je een potje-kwak sturen
heb je ook weer eens wat te doen. ;)

SageFrancis zei:
volgens mij wil hij het voor zichzelf gebruiken ;) eens iets anders dan een blowtje

Chloroform wordt van vermoedt dat het kankerverwekkend is, en het kan sowieso geboorteafwijkingen veroorzaken bij je nageslacht.

Ook ik heb er wel eens aan gedacht om met mn snufferd boven te gaan hangen, maar na het lezen hiervan heb ik de potjes maar gauw weggegeven.

Leviathan zei:
Chloroform wordt van vermoedt dat het kankerverwekkend is, en het kan sowieso geboorteafwijkingen veroorzaken bij je nageslacht.

Ook ik heb er wel eens aan gedacht om met mn snufferd boven te gaan hangen, maar na het lezen hiervan heb ik de potjes maar gauw weggegeven.

Man, ben je niet wijs ofzo ?

Cloroform is dat spul wat je wel eens ziet in de films.
Dan zie je zo'n gastje lopen en krijgt ie ineens zo'n witte doek voor ze smoel
waardoor ie scheel gaat kijken en out op de grond valt.

En leek me dus handig voor een rip-deal :D

pff honkbalknuppel, hij had gewoon zn pipa moeten legen

Jay Impol zei:
Man, ben je niet wijs ofzo ?

Cloroform is dat spul wat je wel eens ziet in de films.
Dan zie je zo'n gastje lopen en krijgt ie ineens zo'n witte doek voor ze smoel
waardoor ie scheel gaat kijken en out op de grond valt.

En leek me dus handig voor een rip-deal :D

Die man is wijs, en de gevaren die hij aangeeft kloppen. Niet alles wat je in een film ziet is echt. Ten tweede...vroeger wist men nog niet wat de gevolgen waren van deze stof, daarom werdt ie ook vrolijk gebruikt voor operaties enzo.

Langdurige opname via de huid kan kankerverwekkend zijn.

blanex zei:
Die man is wijs, en de gevaren die hij aangeeft kloppen. Niet alles wat je in een film ziet is echt. Ten tweede...vroeger wist men nog niet wat de gevolgen waren van deze stof, daarom werdt ie ook vrolijk gebruikt voor operaties enzo.

Langdurige opname via de huid kan kankerverwekkend zijn.

ben je net wakker ofzo ? :D

Ik zeg ook niet dat ie ongelijk heeft maar dat ie niet wijs is dat ie er
met ze snoet boven gaat hangen.
En geloof me, t'is wel te gebruiken om iemand flauw mee te laten vallen,
niet zo snel als in de film natuurlijk maar het werkt heel goed.
De persoon weet helemaal niks meer van wat er gebeurd is.

Jay Impol zei:
ben je net wakker ofzo ? :D

Ik zeg ook niet dat ie ongelijk heeft maar dat ie niet wijs is dat ie er
met ze snoet boven gaat hangen.

Ik heb er niet boven gehangen met mn nase, wel aan geroken, maar niet met als doel om high te worden.

En echt ruiken doe je niet, je wappert met je hand bovenlangs het potje zodat de geur iets verspreidt wordt. Ik zou er niet graag een goeie diepe snuif van nemen.

effe een verse tuig nemen en dan hoef ik niet meer te blowen :P hahaha

Jay Impol zei:
effe een verse tuig nemen en dan hoef ik niet meer te blowen :P hahaha

Ga je ff langs de apotheek, koop je n flesje ether en snuiven maar. Je krijgt wel een onwijze gore 'ethersmaak' in je mond maar het werkt wel grappig.

Is ook niet erg gezond dus ik zou het niet te vaak doen.

Terug
Naar boven