- Waardering
- 2
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Big_T zei:

Jay Impol zei:De link is dood
Maar ben ermee eens dat iemand beroven met een honkbalknuppel niet echt gepast is
daar kan je veel beter chloroform in een doekje voor gebruiken.
Ben trouwens op zoek naar dat spul, iemand ideeen ?![]()
Jay Impol zei:De link is dood
Maar ben ermee eens dat iemand beroven met een honkbalknuppel niet echt gepast is
daar kan je veel beter chloroform in een doekje voor gebruiken.
Ben trouwens op zoek naar dat spul, iemand ideeen ?![]()
hahaahSageFrancis zei:ik kan wel een ruft laten in een potje... als je die persoon dat wilt overvallen hoef je alleen het potje onder z'n neus te drukken zonder dekseltje... that should do the trick!!!
Geef je adres maar dan stuur ik je mijn potje-ruft ophahaah

volgens mij wil hij het voor zichzelf gebruikenSageFrancis zei:ik kan wel een ruft laten in een potje... als je die persoon dat wilt overvallen hoef je alleen het potje onder z'n neus te drukken zonder dekseltje... that should do the trick!!!
Geef je adres maar dan stuur ik je mijn potje-ruft ophahaah
eens iets anders dan een blowtjeLeviathan zei:Chloroform wordt van vermoedt dat het kankerverwekkend is, en het kan sowieso geboorteafwijkingen veroorzaken bij je nageslacht.
Ook ik heb er wel eens aan gedacht om met mn snufferd boven te gaan hangen, maar na het lezen hiervan heb ik de potjes maar gauw weggegeven.

Jay Impol zei:Man, ben je niet wijs ofzo ?
Cloroform is dat spul wat je wel eens ziet in de films.
Dan zie je zo'n gastje lopen en krijgt ie ineens zo'n witte doek voor ze smoel
waardoor ie scheel gaat kijken en out op de grond valt.
En leek me dus handig voor een rip-deal![]()
blanex zei:Die man is wijs, en de gevaren die hij aangeeft kloppen. Niet alles wat je in een film ziet is echt. Ten tweede...vroeger wist men nog niet wat de gevolgen waren van deze stof, daarom werdt ie ook vrolijk gebruikt voor operaties enzo.
Langdurige opname via de huid kan kankerverwekkend zijn.

Jay Impol zei:ben je net wakker ofzo ?
Ik zeg ook niet dat ie ongelijk heeft maar dat ie niet wijs is dat ie er
met ze snoet boven gaat hangen.
Jay Impol zei:effe een verse tuig nemen en dan hoef ik niet meer te blowenhahaha