MuscleMeat

EK Classic PL 2015

Triple Aces

Ripped Bodybuilder
Waardering
230
Lengte
1m82
Massa
105kg
Vandaag is het 1e EK Classic (=Raw) PL van start gegaan, tot en met komende zaterdag een hele week raw lifting te zien dus!

Vandaag toch al enkele leuke subjunioren (tot 18j) wedstrijden gezien met oa een sterk WR bench in de -84 dames (meisjes) klasse met 105.5kg! Zelf uitgepakt en close grip... Ook hevige strijd bij de 66kg jongens, iets wat normaal vaak een beetje ontbreekt bij subjunioren klasses maar met deze classic kampioenschappen wel lijkt op te komen. Leuk dus!

Ook enkele Belgen en NL'ers aan de bak:

Morgen 14u30 Wytse Van Geeteruyen (BE) in de subjunioren -83kg klasse, 17 jarige clubgenoot van me die amper een jaartje bezig is en met 160-102.5-207.5 toch al mooie prs heeft.
Dinsdag 16u Aron Muysenberg (diaephi) (NL) in de junioren -105kg klasse
Vrijdag 14u Christiaan Van Mulders (BE) in de open -93kg klasse, een goeie M2 (50+) die het tegen het groot geschut zal moeten opnemen omdat er geen masters categoriëen zijn.
Zaterdag 10u NL'er Christophe Rebreyend (Chreiz) en Belgjes Steve Ringoot (Genetic) en Valentin Patru in de open +120kg klasse

Allemaal live te volgen via:

http://goodlift.info/live1/onlineside.html

Laatst bewerkt:
alvast bedankt aan al mijn fans, helaas heb ik geen shirts met daarop mijn naam voor jullie kunnen maken

Dis gon b gud.

• Topic Starter Topic Starter
Voor België is het EK alvast goed van start gegaan met een eerste medaille!

Wytse haalde met 167.5kg squat (7.5kg pr) 105kg bench (2.5kg pr) en 222.5kg deadlift (15kg pr) een bronzen medaille in de deadlift! :) de tacktische tips die ik mocht doorspelen hebben gelukkig goed uitgepakt :) mooi debuut in de internationale meets, is ook pas zijn 5e wedstrijd trouwens, eerste in oktober pas.

Athlete die ik begeleid ben ik om te zeggen als trotse coach eerste geworden.

4 gouden medailles 4 prs.

kamila kasperska en een uber harde 170 squat .

klein nederlands tintje dus nu al jippe sorry zei ik al dat ik trots was. :D

Steve Ringoot zit toch in de open 120+ klasse?

Ik kijk nu de stream en hij staat er niet tussen.

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

OH er zijn er nu een hoop bijgekomen

Wel raar, sommige waren al bezig met hun tweede beurt squat

---------- Toegevoegd om 10:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

Ah ze zijn met 15 man en liften dus in 2 groepen

Steve zit dus in de tweede groep

Terug
Naar boven