Fitness Seller

Elite FTS of andere winkel ?

salieri

Ripped Bodybuilder
Waardering
165
Ik had graag een bestelling gedaan bij elitefts ..
Namelijk bands, gripper .. en terwijl zou ik nog een boekje of 2 meenemen, een potje whey, straps , belt , 2 handdoekjes van EFS en ammonia caps

Iemand nog iets aan te bevelen wat niet te veel weegt ? kwa boeken of dergelijks ?

Of een andere (online) shop waar ik dit allen gelijkaardig kan verkrijgen want die verzendingskosten zijn belachelijk hoog :mad: 162 $ :mad:

Suggesties ?

eeuhm, bands zijn goedskoopst in VS maar kan je ook bij choice of champions kope. Grippers kan je bij sportfood.nl kopen zag ik laatst in een topic staan dacht ik, en ook bij choice of champions. Enkel de handdoeken van EFS zal je niet ergens anders kunnen kopen peins ik.

Koop gewoon voor een paar euro een pak handdoeken in de blokker..

Haal je grippers bij sportfood.nl...

En haal je bands bij choice of champions of Iron Woody fitness...

waarom zou je in godsnaam bestellen bij een shop waar je 162 dollar verzendkosten betaald dude.. of de artikelen moeten zo goedkoop zijn dat het compenseert.. maar anders voor je bands naar ironwoody of irongladiotors, choice of champions zijn de bands sowieso te duur.. en grippers gewoon lekker op sportfood of c-o-c

Alleen de bands zijn in nederland niet te krijgen (?). De rest zou ik gewoon bij een nederlandse shop kopen.

Choice of champions is vrij prijzig. Ik ga 2 light's en 2 mini's kopen. Bij CoC betaal je daar rond de 92 euro + verzendkosten, maar die zullen wel meevallen (iemand die dit weet?) of je rijdt langs. Vanaf apeldoorn anderhalf uur volgens de anwb site. Binnen de EU ben je dan ook vrij van invoerkosten en dat soort onzin.

Op de Jump Stretch site ([Link niet meer beschikbaar]) betaal je voor die 4 bands 68 $ + 55 $ verzendkosten. Omgerekend is dat 82 euro. Heb je ook nog kans dat je gepakt wordt bij de douane en extra kosten moet betalen volgens mij.

Zeg dat het 20 euro scheelt, mits je pakketje niet onderschept wordt door de douane. Elitefts is sowieso veel te prijzig door die abnormale verzendkosten. Erg jammer is dat. Voor mij geen optie meer tenminste. Die 20 euro... Ik zou het in duitsland bestellen, dan ben je zeker van je prijs. Geen vervelende nakosten waar je kans op hebt als je in de states besteld. Iron Woody is ook nog een alternatief, maar daar zit je ook weer met verzendkosten en eventuele kosten achteraf.

• Topic Starter Topic Starter
Jah, 'k dacht dat me lage dollar, dit alles een beetje zou compenseren ... maar dan zou'k meer moeten bestellen :D maar dan worden ook verzndkosten hoger :p

Banden heb ik bij Jumpstretch weg, goedkoper, en die versturen ook gewoon via usps enzo, scheelt weer.

Choice of champions is vrij prijzig. Ik ga 2 light's en 2 mini's kopen. Bij CoC betaal je daar rond de 92 euro + verzendkosten, maar die zullen wel meevallen (iemand die dit weet?) of je rijdt langs.

das ook nog steeds ****ing duur man, ik betaalde in totaal 68,nogwat voor een starter package incl. verzendkosten... zitten mini, super mini's en small bands in.

op ironwoody dus

• Topic Starter Topic Starter
Trouwens, wat zijn de beste bands die je kunt kopen, kwa weerstand dan ?
Ik heb nog geen superstats maar als je nu zwaardere bands pakt, dan hang je tch gewoon iets minder gewicht aan de baar zelf fzo ? en dan ben je zeker dat je er nog ff mee toekomt ?
Of hoe zit dit juist ?

Terug
Naar boven