MuscleMeat

Elvis Presley- wat een visueel effect!

omfg, kippevel moment...zeer goed gemaakt...zonde dat die kerel dood is

Zeer gaaf gemaakt!

ja, echt knap gedaan !!

voor Celine Dion heb ik het niet zo, maar over Elvis niets dan lof...
tijdloze muziek... I love it !

I'm all shook up ;)

bij die line-up hoort michael jackson ook, imo. Maarja, ik denk niet dat ze nog zo veel van hem houden

Het origineel, The King!

Omdat het toch een thread is met Elvis in de titel, 1 van de beste nummers van Elvis. Suspicious Minds. 1 van de beste performers ooit.

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan het hier alleen maar volledig met je eens zijn Eric! :thumb:

Zo zie je maar dat echte top kwaliteit tijdloos is.
Iedere nieuwe generatie komt weer opnieuw in aanraking met Elvis en 30 jaar na zijn dood onstaan er iedere keer weer nieuwe fans.

Zelf sinds de jaren 70 al fan. Heb vlak na zijn dood bijna al zijn films in de bioscoop gezien, die werden toen als een soort van eerbetoon allemaal nog een keer vertoond. Films zijn overigens meestal vrij matig, maar goed het gaat om de muziek.

• Topic Starter Topic Starter
Zelf sinds de jaren 70 al fan. Heb vlak na zijn dood bijna al zijn films in de bioscoop gezien, die werden toen als een soort van eerbetoon allemaal nog een keer vertoond. Films zijn overigens meestal vrij matig, maar goed het gaat om de muziek.

Yep, same here.
Een aantal jaren geleden ook Graceland bezocht en met z'n neef gesproken!

20 September is er in Eindhoven een heel groot Elvis spektakel/ tribute concert met alle originele Elvis muzikanten, achtergrond koren en crew.
Muziekcentrum Frits Philips: Concertzaal voor muziek: klassiek, pop, jazz

Een absolute aanrader!

en ik dacht dat ik de laatste elvis-fan was :janken:

prachtig filmpje,BRAVO,ENCORE!!!BIS BIS!

Yep, hier ook een fan hoor:rocker:.

Ongelooflijk hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen...alsof hij er gewoon echt stond naast Celine...de rillingen liepen over mijn rug:cool:.

Google tags mensen, google tags! Ze zijn er voor iets.

Terug
Naar boven