MuscleMeat

Emailadres achterhalen...

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Ik heb een aantal jaren geleden met iemand contact gehad/gehouden. Maar kan hem niet meer bereiken op het toenmalige emailadres. Toch zou ik dat graag weer doen. Iemand een idee, hoe ik zijn adres kan achterhalen met het adres wat ik nu nog heb (foute adres dus) via een site,programma weet ik veel wat?

heb je verder nog gegevens van die persoon?
zoals naam, achternaam, adres enz.
want er zijn site's waar je dan Email adresen enz kan zoeken.

• Topic Starter Topic Starter
Nee,

alleen een voornaam en misschien een achternaam; maar denk dat dat gee achternaam is. Woonplaats weet ik ook niet :(

Alleen oude emailadres (2x) en een voornaam is wat ik zeker weet/heb.

Denk dat het dan wel aardig lastig word.
Het valt altijd wel te proberen natuurlijk.

Ik weet niet of je het wilt maar anders stuur je wat je weet via pm naar me toe en dan wil ik wel kijken wat ik kan doen voor je.

Waarschijnlijk heb je het al gedaan maar als je nou gewoon op Google dat oude adres intypt, misschien kom je dan ergens uit wat nuttig zou kunnen zijn...?

Nou flowerfleurtje daar zeg je zowat ! Dat heb ik eigelijk nog niet gedaan :o
Moet ik nu over jouw knietjes met de billen bloot :D
Zal eens kijken.

Raar maar waar: bedankt voor je anbod, als het niet lukt zal ik je wat gegevens doormailen.

Nou flowerfleurtje daar zeg je zowat ! Dat heb ik eigelijk nog niet gedaan :o
Moet ik nu over jouw knietjes met de billen bloot :D
Zal eens kijken.

Raar maar waar: bedankt voor je anbod, als het niet lukt zal ik je wat gegevens doormailen.

Ja soms kom je op die manier op een profielensite terecht van die persoon ofzo (Hyves o.i.d.)... :)

zoals? ik zoek nog wat oude klasgenoten...kan wel handig zijn...

Als je bij google bijv omgekeerd zoeken of omgekeerde telefoongids intikt dan krijg je site's waar je dan naar dat soort dingen kan zoeken.
Bijv als je alleen een telnummer/mobnummer hebt kan je er een naam en adres bij zoeken.
Of als je alleen naam en plaats hebt kan je er een straat bij zoeken enz.

Officeel is een omgekeerde telefoongids in nederland verboden maar ja daar heb je dus internet voor.

Als je bij google bijv omgekeerd zoeken of omgekeerde telefoongids intikt dan krijg je site's waar je dan naar dat soort dingen kan zoeken.
Bijv als je alleen een telnummer/mobnummer hebt kan je er een naam en adres bij zoeken.
Of als je alleen naam en plaats hebt kan je er een straat bij zoeken enz.

Officeel is een omgekeerde telefoongids in nederland verboden maar ja daar heb je dus internet voor.

jah...heel veel nederlandse sites...bestaat er ook zoiets voor belgië? dat zie ik niet direct.
wel handig zo te zien :) weet iemand het nr van mikky? :o

Zoek een paar community websites af , hyves/myspace/msn enz enz. Meestal kun je op woonplaats zoeken. En mischien dat wieowie.nl weer online komt , deze zoekmachine zoekt alles op naam af

Ik weet de woonplaats niet meer; anders was ik al voor een groot deel gered.
ik moet effe kijken of ik meer kan vinden....

Terug
Naar boven