AndroidHealthClinic

Emigreren of afwachten?

Peiling Peiling emigreren of is er niks aan de hand?

• Emigreren!!

Stemmen: 10 50,0%
  • Don't worry, be happy

Stemmen: 10 50,0%

• Totaal stemmers
    20

huckfinn

Ripped Bodybuilder
Waardering
5
Hey,

Het is overbodig te gaan omschrijven wat voor teringzooi het hier is en wat het in Europa voor bende gaat worden dankzij aan de ene kant de ingekakte en ten opzichte van het verleden schaamteloze attitude van West-Europa en aan de andere kant de aggressie van moslims ('ja, het is maar een kleine groep'.....zo kun je blijven relativeren).

Nu heb ik het geluk dat mijn pa de Canadese nationaliteit heeft en ik dus relatief makelijk naar daar kan emigreren. Ik denk er serieus over na om over 1 á 2 jaar op te rotten hier 'before the whole shithouse goes up in flames'.

Wat jullie?

In Canada worden nog wel zeehondjes mishandeld. Zie ter voorbeeld DBC's filmpje van eergisteren. :finger:

wegrennen? never...

:roflol: me weg laten jagen in m'n eigen land....

Gaan waar het beter is..

Waarom zou je je (relatief ) korte leven verspillen aan terugvechten als je lekker in Canada kunt gaan genieten? Ik ga er ook heen later :D

Ik stem voor : EMIGREREN!

Ach, ze zorgen wel dat het goedkomt, ik ga me er niet druk om maken.

Ach ik laat me niet zo snel wegpesten.

Wellicht dat er toch een goed iemand in de politiek gaat huishouden en de oude garde eruit rookt. Dan kan alles nog wel goedkomen.

naar australie of new sealand! wegwezen hier!

gaan we weer, een gefrustreerde avonturier, die zich beklemd voelt in eigen land:D lekker belangrijk, alsof het in andere landen zo lekker loopt:cool:

het leven is prima hier.

als je te klagen hebt ga maar eens ergens in 3e wereld land wonen.

quit ur bitching. realiseer hoe goed je het hebt ffs.

ZoutZak zei:
het leven is prima hier.

Je kunt het altijd wel beter hebben, ik vind bijvoorbeeld de leefomstandigheden in Canada over het algemeen beter dan Nederland.
En waarom zou hij in een 3e wereld land gaan wonen als ie al klaagt over Nederland? :P

• Topic Starter Topic Starter
ZoutZak zei:
het leven is prima hier.

Waarom altijd doodrelativeren met de 3e wereld. Wellicht ziet het er hier over tien jaar net zo uit als daar, behalve dat het hier regent en er varkens rondlopen in plaats van leeuwen.
Voor de WOI vond iedereen het ook super gaan - de vooruitgang was om te duizelen, iedereen had het beter, zelfs proletariers en boeren....net zo'n voorbeeld...

wat voor werk ga je er dan doen?

ik denk toch niet dat her allemaal zo eenvoudig is

jokkedemus zei:
wat voor werk ga je er dan doen?

ik denk toch niet dat her allemaal zo eenvoudig is

Tuurlijk is het niet eenvoudig... Je moet een heel nieuw leven opbouwen, de eerste 2 jaar moet je met een klein budget rondkomen (ligt er natuurlijk maar net aan wat voor een beroep je hebt, maar dit geldt in het algemeen) Maar daarna is het relaxeder.

Wat zeuren jullie nou, je bent altijd op "vakantie" in eigen land, mooi toch!

Nee ff serieus, ik weet bijna zeker dat het over een paar jaar flink uit de klauwen gaat lopen. En ik zal er bij wezen, laat me niet wegjagen uit mijn eigen land.
Dus allemaal op Wilders stemmen! :D

Terug
Naar boven