AndroidHealthClinic

Eminem - Relapse

DrWho

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m81
Massa
83kg
Vetpercentage
16%
Ik heb er ook zin in? Zijn er ook al releasedata bekend van detox en andere chille albums?

de omgekeerde evolutie van de rap ... helaas heeft het hem ook al getroffen.
ik vind dit geen echte rap meer.zijn eerste albums daar spitte hij nog lekker

puur met de pop mee om zoveel mogelijk euro"s binnen te halen.

de omgekeerde evolutie van de rap ... helaas heeft het hem ook al getroffen.
ik vind dit geen echte rap meer.zijn eerste albums daar spitte hij nog lekker

puur met de pop mee om zoveel mogelijk euro"s binnen te halen.

Marshall Mathers LP, blijft gruwelijk. Lekker hard.
Vind dit ook wel chill, maar soms hoop ik dat die weer met een plaatje zoals vroeger komt.

Ik vind We made you niet geweldig, Crack a Bottle was wel hard. Ben benieuwd. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind dit verloedering van de rap, commerciele bullshit is het.
Leuke muziek voor m´n nichtje van 14.

Ik kan die kop van Eminem ook niet meer uitstaan met die `grappige` clips van hem waarin hij verkleedpartijtjes speelt met dr.Dre. 1x was nog grappig, maar om iedere keer als clown te spelen gaat vervelen. Echt zonde.

Dit was de Eminem die goed was, brute nummers en clips:

http://www.youtube.com/watch?v=DFPShUSgFyI&feature=related

Way I am...blijft één van m'n favo nummers van hem, lekker agressief opnaaien voor de training :)

Natuurlijk is Eminem niet de rauwe shit van vroeger of echte "gangstarap" maar dat wil hij nu ook niet bepaald pretenderen. Eminem is al jaren synoniem voor diss-rap o.i.d.
Natuurlijk is Eminem commercieel, de man wil er net zoals al die andere n*gers zoveel mogelijk geld uit kloppen om zijn biatches en zichzelf van voldoende bling te voorzien.

Marshall Mathers LP, blijft gruwelijk. Lekker hard.
Vind dit ook wel chill, maar soms hoop ik dat die weer met een plaatje zoals vroeger komt.
Hehe, moet net lukken datik die cd hier gisteren terug vond. Erg goede cd indeeeedz

Eminem+-+MMLP.jpg

Laatst bewerkt:
hoop niet dat het hele album zo is als die 2nummers. crack a bottle gaat nog wel, maar we made you gaat verder op het niveau van encore. hij gebruikt ook iedere keer zo'n fake stem en met de clip erbij neem ik het helemaal niet meer serieus. toch liever de shit als 'the sauce' en zijn eerste 2cd's. eminem show begon al commerciëler te worden.

Ik voorspel een handgemeen tussen Eminem en Brett Michaels. :roflol:

Loo zei:
Ik vind dit verloedering van de rap, commerciele bullshit is het.

Liever een song zoals 'We Made You' dan bijvoorbeeld 'Get Low' van Lil' John, dat gaat echt nergens over. :no:

Laatst bewerkt:
Had ergens gelezen dat-ie 3.5 jaar aan de drugs had gezeten, en het hem niet lukte om te stoppen, vandaar dat het een tijdje stil rond m is geweest.

Totdat ik zijn nieuwe nummer op de radio hoorde, wat een afschuwelijke CRAP is dat zeg. Van mij part kan-ie beter weer beginnen met drugs want wat hij nu ten gehore brengt........

Had ergens gelezen dat-ie 3.5 jaar aan de drugs had gezeten, en het hem niet lukte om te stoppen, vandaar dat het een tijdje stil rond m is geweest.

Totdat ik zijn nieuwe nummer op de radio hoorde, wat een afschuwelijke CRAP is dat zeg. Van mij part kan-ie beter weer beginnen met drugs want wat hij nu ten gehore brengt........

ja zonde is dat , terwijl hij wel talent had /heeft

http://www.youtube.com/watch?v=KFutVbtOCOQ&feature=related

@TS: eminem zoals we hem kennen?

nou nee.

ik vind eminem wel vet.

Terug
Naar boven