XXL Nutrition

En jij dacht dat alleen Moslims kinder terreurkampjes hadden? :)

deze film zou ik heel graag willen zien.

Veel van wat ik zie heb ik overigens vaker gezien, maar de focus van de volwassenen op het verschil tussen Palestijnse kampen en hun kampen vind ik volslagen fout.

ik geloof nog steeds dat het christelijk geloof, alsook het islamtisch geloof in de kern niet gebaseerd zijn op overheersing. In de basis zijn de twee al wel volslagen anders (fitr vs erfzonde), maar ik heb van beide nog nooit een passage gelezen die direct oproept tot geweld jegens andere groepen. Degene die me er een kan laten lezen krijgt karma.
Onderbuikgevoelens en de beperkte visie van veel mensen maken religies eng. (en niet alleen van de mensen die geloven overigens)

Sick ****s

Ach ach. Ik heb ze hier nog niet met AK's over de grond zien kruipen.

Ze zijn voorbereidingen aant treffen voor de heilige oorlog. Who can blame em :D

ach tis toch Amerika, daar zijn ze overal bang voor. Daarom hebben ze Jezus nodig om hun te redden en veilig te voelen :rolleyes:

Gristenhonden! :mad:

Christen tuig :barf:

Hahah, wel weinig beelden trouwens, steeds hetzelfde 'camp'

talk about brain washing

ik zie het probleem niet echt...

over indoctrinatie gesproken..

valt wel meej deze gevalletjes worden over een paar jaar wakker in de puberfase en hebben dan schijt aan jezus ;)

De werkelijke oorlog gaat tussen fundamentalistische Christenen aan de ene kant en fundi-Moslims aan de andere.

Hier een kijkje bij de Grrrristen-zijde: Flabber | Weblog: Jesus Camp

fundamentalistische Christenen zijn eigenlijk de oude Joden die zijn opgegroeid met de wet van Mozes en daarom niet in Jezus geloven.................

alles wat fundamentalistisch is vroeg of laat in de pan gehakt!

:D

lees mijn handtekening, en je begrijpt hopenlijk wat Christen-zijn inhoud: NAASTEN-LIEFDE!!:cool:

jou liefde maakt helaas blind met die kleuren :eek: :P

bump vh jaar trouwens :P

Christen tuig, Joden tuig, Moslim tuig..

Iedereen die leeft naar een boek uit het jaar NUL is tuig..

Wat de ****, net zo ziek...

Terug
Naar boven