Fitness Seller

En toenh zat je nog ff wazig achter je computer topic

FireStarter

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Jaja, mensen, net terug van de arena... mijn eerste SENSATION BLACK....

Man man man...
Vrouwen...
Show.....
Aankleding
DE DJ'SS!!!!!
De MUZIEK
De SFEER

Sensation Black 2004 is de hardste en meest vette sensation ooit geworden.

:o , ennu ga ik slapen nadat ik mn eiwitshake en vitamine shit heb doorgeslikt :D

Mensen , LAterz heh

ps. ik zal wel erom lachen over een 10 uurtje als ik weer wakker ben, whehehehe :coolnana: :booty:

vet feessie of niet ouwe!!
zeker knallen!!

pff wazig na een feest.... dan slaap ik echt geen 10 uur, 6 uur max en das meer ff lichaam ruste dan geest

zal wel aan dosering liggen ;)

na een feest, 5-6 uurtjes slapen en dan ben ik weer toppie. De nacht daarna slaap ik
meestal wel lang.

@firestarter: flink geknalt weer jongen? Je huodt je toch wel aanje blefote he. Alleen op grote feesten. (straks dus 2-3 keer per maand :D)

Ik ga zondag naar Free festival als het weer een beetje mee zit.

• Topic Starter Topic Starter
KRZA zei:
vet feessie of niet ouwe!!
zeker knallen!!
Dat was het ZEKER!

@Pumpin':Ja overmorgen TECHNOBOY in PALLADIO ik weet het nog niet. TECHNOBOY is 1 van mn meest favoriete hardstyle dj's. Misschien misschien :P

Gister nog naar de Limburg Loveparade geweest.

Ik stond daar nog met mn hele sensation black outfit uit mn dak tegaan op allemaal lekkere hardstyle beats. Kwamen soms keer meiden op je af, "hoi... volgens mij herken ik jou. Jij bent toch ook op Sensation black geweest... euhm mja... ".
Stelletje aandachttrekkers :D .

Maar wat een feestje eergister. Next stop Decibel Outdoor waarschijnlijk.

Maar het ging weer allemaal lekker soepel. Ik had alleen 2 momenten helemaal kapot geschrokken.

Eerste moment was toen ik in de rij stond bij ut drinken ( wat veelste lang duurde), en ik voelde me een beetje wazig, direct 3 water gehaald, ff bijtanken. :D :rolleyes:
En ut tweede moment, ik was druk in gesprek ff met een meid die ik daar heb leren kennen, hoor ik ineens allemaal geschreeuw achter me, ik dacht what the hell. Kijk ik om staat er ineens een groot wit paard achter me met zo'n malloot erop. Al mn nekharen stonden overeind :roflol:

en dat paard was echt?? :D

Teveel en telang naar feestjes ( = heel lang opblijven ) is rampzalig voor de spieropbouw ^_^

Terug
Naar boven