AndroidHealthClinic

En wat vinden we hiervan?

Schrijnend geval. In dat geval kan toch een uitzondering worden gemaakt op de regels?

Het is behoorlijk triest voor dat meisje. Zij is de dupe van de nalatigheid van haar moeder.

Ik zou haar nooit laten gaan als vader, echt nooit he!

Het kind kan er niks aan doen... iemand die het geluk van een kind op zo een manier wil verstoren is een crimineel... niets meer en niets minder dan een pedofiel...

Dit kind sturen ze eruit en al die k*tcrimineeltjes mogen blijven. echt weer nederland:mad:

Pfffff stelletje hypocriten.
Zijn hier nog Wilders stemmers?

Wtf? Dat kind is in NEDERLAND geboren en is van een NEDERLANDSE vader??

tja foutje bij burgerzaken gemeente Nijmegen:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben zelf vrij rechts van opvatting, wat de meeste wel weten. Dit is toevallig een kennis van me (neef van mijn zwager).

Haar moeder heeft een fout gemaakt toen ze hier kwam. Hij heeft haar dus te laat aangegeven bij de burgerlijke stand.
Ik ben normaal hier vrij hard in, en zeg dan regels zijn regels.
Echter in het thuisland van de moeder (kind niet), is geen familie meer. Ze zitten echt allemaal hier. Overlevingskansen zijn dus nul.
Ik vind als iemand die geen overlevingskansen hebben (homo's, kleine kinderen) in bepaalde landen, dan moet je uitzonderingen maken.
Plus hij is verkeerd geinformeerd door de overheid, dat vind ik het ergste.
Als hij het zelf niet goed had gedaan, is het heel sneu voor het kind (dat ten alle tijden), maar dan is het ook nalatigheid van de vader.
Ik hoop maar snel dat de oom van hem (Fons de Poel) zich er mee gaat bemoeien (10 top advocaten eropzet ofzo) en dat hij het dan recht weet te breien.

Ik hou jullie wel op de hoogte.
Dat meisje spreekt alleen maar nederlands en moet dadelijk zichzelf daar alleen (met haar moeder) zien te redden.

Een pedofiel zou ik niet zeggen maar het is wel vrij ziek, ja.

Ik vergelijk het met een pedofiel.. hier wordt het kind dan niet seksueelmisbruikt maar psychisch wordt het kind evenveel schade aangedaan... zo bedoel ik het eigenlijk... ik heb net zoveel respect voor iemand die dit kind terug durft te sturen als voor een pedofiel...

Man,..ga eerst leren het verschil tussen een crimineel,pedofiel en kinderverkrachter.
Je haalt een voorbeeld aan wat nergens op slaat,..ook al bedoel je het goed.

Man,..ga eerst leren het verschil tussen een crimineel,pedofiel en kinderverkrachter.
Je haalt een voorbeeld aan wat nergens op slaat,..ook al bedoel je het goed.

Je hebt me punt zo te lezen totaal niet begrepen.. geeft niks.. is het risico als je woorden als pedofiel gebruikt...

Vreselijk wat die man meemaakt nu raakt een vader zijn kind kwijt maar dan weer op een andere manier.
Kwestie van een advocaat met een ''hart'' op de zaak te zetten.

Wellicht dat deze man is wat kan informeren bij de diverse stichtingen,instellingen voor vaders.

Vreselijk wat die man meemaakt nu raakt een vader zijn kind kwijt maar dan weer op een andere manier.
Kwestie van een advocaat met een ''hart'' op de zaak te zetten.

Wellicht dat deze man is wat kan informeren bij de diverse stichtingen,instellingen voor vaders.

Een goeie advocaat er op zetten is imo niet eens nodig.
Zoek de media op en er worden vanzelf kamervragen gesteld en aangezien Albayrak niet meer vertegenwoordigd is door nalatige afspraken zullen ze al haar werkzaamheden wel met een korrel zout nemen.

Terug
Naar boven