XXL Nutrition

enanthaat uit iran of de gs pakken????

the ossie

Cool Novice
Waardering
0
Hallo ,ja ben nu aan het twijfelen gebracht ik krijg voor m,n kuur de boldenone van gs maar de enanthaat uit iran .
Nu kan ik dikwijls wel de enanthaat ook krijgen van gs dus dit dan in combinatie met de gs boldenone .
Wat is jullie advies een dezelfde leverancier voor je kuur of kun je gewoon twee verschillende merken pakken, ben benieuwd.
gr.the ossie.

Zal weinig uitmaken.

Beide zijn Test. Enth. en zijn goed gedoseerd. :)

Ik gebruik zelf ook Aburaihan, goed spul!!! Ga als een speer!
Kan ik hier ook vragen of de prijs die ik er voor betaald heb een "goede"prijs is???
Ik wil niet gebanned worden! ???

volgensmij moet je dat in een andere sectie doen. kijk even bij de sticky prijzen aas

Ik ben zelf ook met Aburain bezig maar ik zou net zo lief die van GS gebruiken hoor.Het zal echt geen moer uitmaken of het nou generiek is of niet.

ariekanarie zei:
Ik ben zelf ook met Aburain bezig maar ik zou net zo lief die van GS gebruiken hoor.Het zal echt geen moer uitmaken of het nou generiek is of niet.

Inderdaad. Tenzij je test enanthate van Schering kunt krijgen die écht is, dan is het snel bekeken :D

GS of de Iraanse, mja ga dan maar op de prijs af.

DBC01 zei:
Inderdaad. Tenzij je test enanthate van Schering kunt krijgen die écht is, dan is het snel bekeken :D

GS of de Iraanse, mja ga dan maar op de prijs af.

ik zou dan toch echt kiezen voor de ampullen dbc of heeft dit te maken met je afkeur voor iraanse AAS ;)

Ik heb ook gekozen voor de aburain test. Vanwege het gemak. Met vails kom je altijd net niet uit. En deze test is gemaakt onder gecontroleerde omstandigheden. Maar als ik mijn handen niet op deze kon leggen dan pakte ik ook zonder problemen GS.

Latin spirit zei:
ik zou dan toch echt kiezen voor de ampullen dbc of heeft dit te maken met je afkeur voor iraanse AAS ;)

Ik moet weer es wat rechtzetten zie ik.

Ik heb geen afkeer tegen Iraanse test, ik heb ooit het verschil in kwaliteit uitgelegd. En dan komt de Iraanse test er wat kariger vanaf als je die vergelijkt met een Europees human grade merk.
Dus Iraanse test is prima te doen. Alleen die ampullen breken dáár heb ik een hekel aan aangezien ze in die landen nogal vaak rottige breek-ringen (of helemaal geen breek-ringen) hebben.

valt wel mee hoor kerel.... die ampullen mankeren niks aan, zit keurig een breekring op en als je ze netjes een heel klein beetje inveilt voor de zekerheid is er al helemaal niks aan de hand.

zou voor de iraanse gaan, ging ik beter op!

Terug
Naar boven