Fitness Seller

Endurance Kuurtje

Bravo2

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Hey iemand die ik ken wil een kuurtje gaan draaien om meer conditie te krijgen maar nou vraag ik me af is het niet teveel test want hij doet kickboksen en hij wilt geen pomp in ze spieren hebben als hij aan het trainen is doet ook trouwens aan de gewichten slingeren en gebruikt 3965 kcal en 261,4 gram eiwitten 584,8 gram koolhydraten en 60,10 gram vet per dag.

Kuur:

1-13 500 Mg Test Enant Per week(2ML Extra massa te bouwen)

1-11 600 Mg Boldenone Per Week(3ML maakt extra rode bloed cellen aan)

1-4 100 Mg Oxymetholone Per dag(als kickstart voordat de Boldenone gaat inslaan maakt ook extra rode bloedcellen aan)

Clenbuterol om de 2 weken 100 Mcg Per dag vanaf week 4 tot nakuur(om de luchtwegen te verruimen)

Nolvadex achter de hand voor de oxymetholone(20 Mg of 10 Mg Per Dag)als er gyno opkomt

Nakuur:

15-19: 40 MG Nolvadex PD
15-17 100 mg Chlomid PD

ik zou de oxy eruit laten....
ivbm vocht vasthouden dus snel buiten adem is niet echt handig voor een kickboxer.....
ik zou gaan voor stromba

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ik zou de oxy eruit laten....
ivbm vocht vasthouden dus snel buiten adem is niet echt handig voor een kickboxer.....
ik zou gaan voor stromba

hmm heb jij het toevallig gebruikt??
want vroeger gebruikte wielrenners het ook voor een betere conditie.

ff kijken hoor.....

ik zou iig de test uit de kuur halen en hmm.......de bold zou ik er ook uit halen.........en ik zou de oxy eruit halen als ik jou was.

ipv test zou ik wheigt gainer nemen, ipv de bold zou ik een goede voedingsschema gebruiken icm met eiwitshakes en ipv de oxy zou ik creatine pakken.

Tenminste.....als je leeftijd klopt. ;)

ff kijken hoor.....

ik zou iig de test uit de kuur halen en hmm.......de bold zou ik er ook uit halen.........en ik zou de oxy eruit halen als ik jou was.

ipv test zou ik wheigt gainer nemen, ipv de bold zou ik een goede voedingsschema gebruiken icm met eiwitshakes en ipv de oxy zou ik creatine pakken.

Hij praat wel over een "maatje" van hem dus de leeftijd weten we niet. Erg heftig voor een kickbokser hoor allemaal!!!!

En clenbuterol?? Ik weet niet of je hart dit wel zo leuk vind als je hard aan het kickboxen bent???

Test prop en Tren ac misschien?
Zo zal z,n agressiviteit ook nog ten goede komen in de ring;)

BTW worden die gasten ook niet getest?

En tja conditie kan je volgens mij gewoon beter trainen door te gaan hardlopen ofzo met AS zal je conditie echt niet veel beter worden.

ff kijken hoor.....

ik heb het niet over mezelf suat moet nog even wachten volgende keer wat beter lezen want nou is gelijk heel me topic verkloot.
en wtf je weet geen eens me voedingsschemaen als je een goed voedingsschemaheb heb je geen eens is een wheigt gainer nodig.

Laatst bewerkt:
Heyy, doe maar rustig, kerel. :) Mijn post was niet eens lullig hoor, dus je topic is niet vervuild. Zie dat ik idd een lees fout heb gemaakt.

En btw, ik heb je voedingsschema toch niet afgekraakt. Het was een welbedoeld advies. Nergens voor nodig om je aangevallen te voelen. :)

Heel wijs van je dat je nog ff wacht. Karmaaa!! :D

Heyy, doe maar rustig, kerel. :) Mijn post was niet eens lullig hoor, dus je topic is niet vervuild. Zie dat ik idd een lees fout heb gemaakt.

En btw, ik heb je voedingsschema toch niet afgekraakt. Het was een welbedoeld advies. Nergens voor nodig om je aangevallen te voelen. :)

Heel wijs van je dat je nog ff wacht. Karmaaa!! :D

ok sorry :p

Veelste zwaar kuurtje, voor massa perfect( als je al tig jaar kuurt), voor kickboxer zwaar overdone!

Terug
Naar boven