Fitness Seller

energy/agressie boost

stoffelpower

Novice
Waardering
0
Ik weet niet of ik in het juiste topic dit plaats.

maar heb een tijd geleden (maand of 5) mijn derde kuurtje gehad deca en test , en nu merk ik dat niet veel energie/agressie doorzettingsvermogen meer heb met het trainen hoe krijg ik dit omhoog ?
Het gaat niet zo zeer voor de kracht training maar meer voor de vechtsport en duurtraining daarvoor . zijn hier suplementen voor (dopingvrij) zo niet wat is er aan andere middelen voor te krijgen (en liefst kortere detectie tijd) . mag namelijk niet veel meer aankomen gezien mijn gewicht klasse .

Ik weet niet of ik in het juiste topic dit plaats.

maar heb een tijd geleden (maand of 5) mijn derde kuurtje gehad deca en test , en nu merk ik dat niet veel energie/agressie doorzettingsvermogen meer heb met het trainen hoe krijg ik dit omhoog ?
Het gaat niet zo zeer voor de kracht training maar meer voor de vechtsport en duurtraining daarvoor . zijn hier suplementen voor (dopingvrij) zo niet wat is er aan andere middelen voor te krijgen (en liefst kortere detectie tijd) . mag namelijk niet veel meer aankomen gezien mijn gewicht klasse .

tal van middelen,maar daarvoor niet direct naar AAS grijpen,een goede Pre.wo shake,lekker muziekje en de goede motivatie zal je al goed op weg helpen.

tal van middelen,maar daarvoor niet direct naar AAS grijpen,een goede Pre.wo shake,lekker muziekje en de goede motivatie zal je al goed op weg helpen.
+1, neem zelf altijd als PWO een cocktail met Xtend + (Superpump of NetFuse).

Ben vanmiddag voor het eerst sinds twee jaar of zo weer eens naar de Mac geweest, heb een BigmacMenu, extra Bigmac, Milkshake, hamburger en een McFlurry genomen, oh ja en een Cola LIGHT, ik zal je vertellen nu een uur krijg hier een soort roidrage, word helemaal knetterlijp.

Misschien is het idee voor je om dit voor het trainen te nuttigen ;)

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor jullie reacties , maar zoals jullie kunnen lezen mag ik niet aankomen dus wordt dit al moeilijk met deze dingen (aangezien ik op een vetpercenteage van 10 a 11 % zit met 81 kilo)

Terug
Naar boven