MuscleMeat

Enkele problemen ...

carat

Novice
Waardering
0
Ik heb al 2 threads opgestart voor een vriend van me.
Wel hij ging vandaag normaal beginnen met de kuur, maar er zijn al problemen.
Hij heeft me opgebeld en gevraagd of ik dit op het forum kon plaatsen, dus bij deze ...

Dus hij doet de volgende kuur:
Week 1 - 10: 500mg Test enanth + 200mg Boldenone (elke week)
Week 4 - 10: 50mg Proviron (elke dag)
Week 10-12 : 2500IU/2500IU/1500IU/1500IU HCG (om de 5dagen)
Week 12-13 : 40mg Nolvadex (elke dag)
Week 14-15 : 20mg Nolvadex (elke dag)

Hijzelf durft geen naald erin duwen dus liet hij het over aan z'n vriendin.
Hij heeft de spuit klaargezet met 2ml Test en 1 ml Boldenone, maar z'n vriendin durfde het uiteindelijk niet te zetten.
Dan heeft hij naar iemand gebeld en die wou de spuit zetten maar dat kan morgen pas.

Dus:

1.) Als hij de test en boldenone in de spuit bewaard, kan hij deze morgen dan gebruiken?
2.) Als dit zou kunnen waar kan hij dit dan best bewaren?
3.) De test en boldenone zitten beiden in een 10ml vial of was het nu 5ml, weet niet precies, het is van GS, waar kan hij deze vials best bewaren gedurende die 10 weken?

Ik hoop dat het nog goed komt...

Bedankt.

Kan je nog wel een dagje inje spuit laten zitten doen ze bij Hgc ook dus moet bij AS ook kunnen. (wel nieuwe naald gebruiken)

Waarom ga je kuren, als je zelf niet eens durft te prikken

Waarom ga je kuren, als je niet eens iemand hebt die het wil doen.

Drie keer gekloot dus wederom drie keer niks.

• Topic Starter Topic Starter
Hij hebben dat z'n vriendin het wel zou doen zeker.

waarom kuren als je niet op alles bent voorbereid :rolleyes:
wel willen kuren maar bang zijn van een naald ???

Koste wat het kost spiertjes oppompen; de zomer komt eraan en Johnny in de gym het ut ook gedoan!

Bedankt voor de reacties ik denk dat hij hier echt goed mee voort geholpen is.

Met een uitzonderlijk hoge dank aan DBC01.

carat zei:
Ik heb al 2 threads opgestart voor een vriend van me. ...

Mmmm... interessant toch, al die mensen met van die fanatiek kurende vrienden voor wie het heel belangrijk is dat iemand anders de beginnersinfo inwint zodat ze es flink met anabooltjes aan de slag kunnen terwijl de vraagsteller vanzelfsprekend naturel is....

Het is niet dat ik die mensen niet geloof ofzo hoor.
Het valt me gewoon op dat ik er zelf geen last van heb. ;)

Thorwulf zei:
Mmmm... interessant toch, al die mensen met van die fanatiek kurende vrienden voor wie het heel belangrijk is dat iemand anders de beginnersinfo inwint zodat ze es flink met anabooltjes aan de slag kunnen terwijl de vraagsteller vanzelfsprekend naturel is....

Het is niet dat ik die mensen niet geloof ofzo hoor.
Het valt me gewoon op dat ik er zelf geen last van heb. ;)
It's summer time again... :)

Beste Thorwulf

Het woord vriendschap, zegt dit u misschien iets?
Hoogstwaarschijnlijk niet. Wel een kort toelichting.
Dit betekend dat 2 mensen om elkaar geven op een bepaalde manier.
Daarom dat ik dit voor hem even op het forum gezet heb. Niet alle burgers in Nederland of België hebben zo een computer.

Verder in mijn toelichting ga ik het hebben over de altijd wel rake commentaar van 'de zomer is weer in het land'.

Het is natuurlijk een feit dat de meeste stervelingen op dit forum er zich niets van aantrekken of het nu zomer is of niet. Wie wil die blokjes nu laten verschijnen aan de mooie vrouwen. Wie wil er nu aan het strand liggen met een vetpercentage van 6%. Toch niemand op dit forum, laat staan onze beste Thorwulf.

Let op, sarcasme is ook in het land.

Godzijdank is er sarcasme.
Want we worden sinds kort weer,zoals elk jaar, overspoeld met vragen van mensen waar je duidelijk vanaf kunt lezen dat ze de ballen verstand van training, voeding en sportieve levensstijl hebben, en maar wat graag 'even snel met wat pillies en ampies' voor de zomer begint erbij willen horen.

Die mensen kun je maar beter niet helpen, ze berokkenen meer schade aan zichzelf dan ze nu al doen want ze doen:
A: Toch niet wat je voorschrijft (voeding en rust en goed trainen..ja zeg wie doet dat nou!')
B: Niet aan zo'n stap toe zijn.

Arrogantie van mijn kant? Dan maar. Je gaat ook geen brommerrijder in een formule-1 zetten.

Zeker geen arrogantie hoor, met een dergelijk antwoord worden we op de pure feiten gedrukt.
Wie me nu gelooft of niet deze kuur is niet voor mij. (vriendschap hoort niet meer in de huidige maatschappij blijkbaar)

Maar er zullen geen verdere vragen meer gesteld worden van deze nietswetende wannabe summerbeach macho.

DBC01 zei:
Koste wat het kost spiertjes oppompen; de zomer komt eraan en Johnny in de gym het ut ook gedoan!

Haha, toppie DBC, dit zou een slogan kunnen zijn voor een anti-doping reclame. :D Zo'n gastje die met trillende handen de spuit in z'n quad zet en dan stilte met deze zin op 't TV scherm. :p

Marky zei:
Haha, toppie DBC, dit zou een slogan kunnen zijn voor een anti-doping reclame. :D Zo'n gastje die met trillende handen de spuit in z'n quad zet en dan stilte met deze zin op 't TV scherm. :p

En die dan flauw valt als er meer dan 3 druppeltjes bloed meekomen!

En hoe valt hij dan? Precies op de spuit waardoor deze afbreekt. Door al het lawaai komt z'n moeder naar boven die hem zo ziet liggen, ze flipt, en kicked hem het huis uit waardoor hij tegenwoordig op een bankje in het Vondelpark slaapt! :p :D

Terug
Naar boven