AndroidHealthClinic

Enkele Vraagjes

Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
73kg
Ik ben al een half jaar een het trainen, en ongeveer een maandje echt serieus bezig. Ik neem nu elke dag, behalve op rustdagen 2 whey shakes, bij men ontbijt en een uurtje na de training. Ik zoek nog iets om spiermassa bij te krijgen, en iets voor energie. Heeft er iemand suggesties? Liefst iets wat te koop is op XXL Nutrition.

http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Whey-Delicious-P533 <- Ik gebruik momenteel dit.

Edit: ik weet niet of het er toe doet, ik train 5 dagen na elkaar en ongeveer een anderhalf uur per dag.

Laatst bewerkt:
Ik ben al een half jaar een het trainen, en ongeveer een maandje echt serieus bezig. Ik neem nu elke dag, behalve op rustdagen 2 whey shakes, bij men ontbijt en een uurtje na de training. Ik zoek nog iets om spiermassa bij te krijgen, en iets voor energie. Heeft er iemand suggesties? Liefst iets wat te koop is op XXL Nutrition.

http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Whey-Delicious-P533 <- Ik gebruik momenteel dit.

Edit: ik weet niet of het er toe doet, ik train 5 dagen na elkaar en ongeveer een anderhalf uur per dag.

Hoe zijn de vorderingen? 5 dagen trainen 1,5 uur is wel erg veel. Wil je creatine ofzo iets?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zijn de vorderingen? 5 dagen trainen 1,5 uur is wel erg veel. Wil je creatine ofzo iets?
Ik merk wel dat ik meer kracht krijg, maar qua uitzicht vordert het niet echt. Ik was vroeger een dikkertje en dat vet is er bijna allemaal af.
Ik heb een aangepast voedingsschema en ik eet bijna elke dag pasta. In dat uurtje half doe ik altijd bankduwen met gewichtheffen ertussen (van 10 kg naar 60 kg, bv 10x 10kg, 10x 20 kg, ..) Men borstspieren, men rug, biceps en buikspieren. 3 Minuten lopen en 6 minuten fietsen.
Ik weet eigenlijk niet wat ik moet nemen, gewoon iets waarvan ik meer energie krijg en waarvan ik kenbaar vooruitga op elk gebied.

Ik merk wel dat ik meer kracht krijg, maar qua uitzicht vordert het niet echt. Ik was vroeger een dikkertje en dat vet is er bijna allemaal af.
Ik heb een aangepast voedingsschema en ik eet bijna elke dag pasta. In dat uurtje half doe ik altijd bankduwen met gewichtheffen ertussen (van 10 kg naar 60 kg, bv 10x 10kg, 10x 20 kg, ..) Men borstspieren, men rug, biceps en buikspieren. 3 Minuten lopen en 6 minuten fietsen.
Ik weet eigenlijk niet wat ik moet nemen, gewoon iets waarvan ik meer energie krijg en waarvan ik kenbaar vooruitga op elk gebied.

elke dag bankduwen? 5 dagen achter elkaar?

Ik zoek nog iets om spiermassa bij te krijgen, en iets voor energie. Heeft er iemand suggesties?

Hard trainen, en vooral veel eten. Train ook niet 5 x 1,5 uur per week, dat is teveel (als je volgens bb begrippen traint). Train elke spiergroep, dus ook je benen 1 maal deftig week en groeien zult gij.

elke dag bankduwen? 5 dagen achter elkaar?

Wat? daar krijg je toch dikke pecs van? ???

---------- Toegevoegd om 07:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:55 ----------

:roflol:

Je zoekt iets voor energie, ja LOL doe eens minder trainen en geef spiergroepen eens rust. Lijkt me logisch dat jij geen energie meer hebt na dit trainings regime.

• Topic Starter Topic Starter
Haha oke dankjewel iedereen, ik ga soms te ver in het bankduwen :$.

Haha oke dankjewel iedereen, ik ga soms te ver in het bankduwen :$.

Zoek eens op "overtrainen"

Ik stel voor dat je je eens in een trainingsschema verdiept.. Bijvoorbeeld dit als basis:

1-borst triceps
2-rug biceps
3-benen schouders
4-rust
5-borst triceps <----joeppie weer bankduwen!!:D
6-rug biceps
7-rust..

Zo doe ik het meestal zelf.. evt pak ik dag 7 ook nog benen (geen schouders, anders over train je die de dag erna met borst ;))

het ging toch om zn supps?

whey smorgens
whey na de training
dextrose na de training
caseine voor het slapen

het ging toch om zn supps?

whey smorgens
whey na de training
dextrose na de training
caseine voor het slapen

Klopt het ging om z'n supps.. maar zn probleem ligt bij zn manier van trainen.. Dus denk dat hij daar beter eerst wat aan kan doen :rolleyes:

idd, jij doet benen met schouders zie ik? pffoew moet ik echt niet aan denken als ik met benen klaar ben ben ik kapot :'(

idd, jij doet benen met schouders zie ik? pffoew moet ik echt niet aan denken als ik met benen klaar ben ben ik kapot :'(

Haha hangt er vanaf hoe verrot ik ben, anders pak ik schouders met mijn borst..
Maar het schema wat ik voor hem postte is niet mijn schema hoor ;)

Haha hangt er vanaf hoe verrot ik ben, anders pak ik schouders met mijn borst..
Maar het schema wat ik voor hem postte is niet mijn schema hoor ;)
ah ok, dan kan hij er idd wel zo mee beginnen ja, hij zal vast nooit gesquad hebben dus ik wens de TS succes :D

Terug
Naar boven