XXL Nutrition

Enorme oestrogene gevoeligheid

Borstkas

Competitive Bodybuilder
Waardering
541
Lengte
1m88
Massa
96kg
Ik ben 6 weken geleden begonnen op 750 test, 200 npp e3d en 600 mast icm 1000hcg pw en 20 aro ed

Ik werd al erg snel enorm vochtig en met flinke gyno.

vervolgens test verlaagd naar 500 en 400 mast maar geen verbetering.

Sinds deze week test op 250 mast op 600 en npp 500. (Test laag en npp omhoog aangezien npp minder aromatiseert)

Heb nu nog last van gyno, veel vocht en gevoeligheid bij emoties. (Kippenvel) Kortom.. ik transformeer onderhand in een wijf..

Het vocht was zo erg dat na een avond uit eten de volgende dag mn enkels helemaal opgezwollen waren.

Ik weet niet wat ik nu het beste kan doen, en baal hard want had deze blast graag flinke massa gepakt..

Wat te doen?

Ik zou alsnog even de npp eruit gooien en kijken wat er gebeurd

Met 20mg aro nog zoveel last? Misschien even andere aro proberen :)

1 mg arimidex per dag vanaf de eerste dag van je kuur.

Test,deca + hcg is vragen naar hoge oestrogeen waardes.

Met 20mg aro nog zoveel last? Misschien even andere aro proberen :)

Dit ook.

Arimidex onmiddelijk regelen en het liefst HG.

Spelen met je doseringen gaat weinig doen, heb ik ook geprobeert en het resultaat is dat ik nu met een dikke klier zit die enkel operatief kan verwijderd worden.

• Topic Starter Topic Starter
Arimidex staat toch ook bekend om z'n harde rebound?

anders bloedprikken voor je waardes.

Wat je ook doet het is symptoombestrijding, zonder bloedwaardes is het ook nog eens subjectief.

Anyway als je gyno hebt is Nolva je vriend.

Arimidex staat toch ook bekend om z'n harde rebound?

Ja, dat is een side effect van arimidex, daarom ga ik persoonlijk altijd met aromasin. Vind aromasin veel efficiënter en daarbij heb je dat probleem niet. PM mij dat merk van je aromasin eens, ben wel nieuwsgierig want dit klinkt als bunk gear. Zou overigens HCG eruit gooien en inderdaad je bloed laten prikken.

Ik zou zelf geen hcg zetten als ik gyno heb

Gebruikte het ook een tijd niet meer, ben weer begonnen omdat ik van plan ben over een tijdje off te gaan

anders bloedprikken voor je waardes.

Wat je ook doet het is symptoombestrijding, zonder bloedwaardes is het ook nog eens subjectief.

Anyway als je gyno hebt is Nolva je vriend.

Buiten oestradiol, ALAT, ASAT, cholesterol en prolactine nog andere die ik écht het beste mee kan laten prikken? Wil niet te hoog in de kosten lopen voor onnodige dingen, maar wat belangrijk is moet uiteraard wel even gecheckt worden

Hcg is voor als je off gaat en niet tijdens een cycle. On is on en off is off

Rebound van arimidex los je op met aromasin er na te nemen en af te bouwen.

Blast je dan na afloop nog hcg?

Ik had 250 test 600 tren
12 weken 10 weken
Met hcg gedaan
Toen besloten te cruisen 6 weken
Nu begonnen met blast op
500 test
800 tren
200 mast

Wat zal ik doen met hcg? Heb zat liggen

Ik zette aardig wat mast zonder succes, na 20mg nolva toe te hebben gevoegd is het in 1 maand tenminste een derde kleiner geworden. Van een zwarte olijf naar een knikkertje.

Ik zet trouwens nog gewoon hcg, pas vorige week verlaagd naar 500iu ew gezien ik de test/mast ook heb verlaagd.

Terug
Naar boven