Fitness Seller

Enthaat van Norma?

Ja hoor..is goed spul..alleen is de olie heeeeel erg dik :eek: ..
Geef mij die cidotestons maar..

goeie verhalen over gehoord...bruine ampullen nietwaar?!

Zelf geen ervaring mee, maar een maatje ging er goed op.
2e kuur 10 weken test 500mg, 8kg overgehouden.

Pas alleen wel op voor fakes, maar dat snap je zelf ook wel :).

• Topic Starter Topic Starter
Dik zeg je, ik heb alleen tren om mee te mixen, maar die is ook dik.

Maar verder was je tevreden dus?

G21 zei:
goeie verhalen over gehoord...bruine ampullen nietwaar?!

Yep grote witte doosjes met een plastic kuipje met daarin 1 bruine ampul.
Plus bijsluiter, ziet er wel betrouwbaar uit.

SAHR zei:
Dik zeg je, ik heb alleen trenbolone om mee te mixen, maar die is ook dik.

Je kan het wel met tren mixen heb je er minder last van als je het geinjecteerd heb test doet nogal pijn bij sommige.

Bravo2 zei:
Je kan het wel met trenbolone mixen heb je er minder last van als je het geinjecteerd heb test doet nogal pijn bij sommige.

Ik heb nog nooit enige pijn gehad na een injectie test of welke aas.

SAHR zei:
Dik zeg je, ik heb alleen trenbolone om mee te mixen, maar die is ook dik.

Dit is geen punt, je neemt gewoon een naald waardoor het met gemak doorheen gaat.

Als de olie dikker is dan normaal. Zou ik op zijn minst de 0,7x30mm naald gebruiken. Er zijn veel mensen die 0,8x40mm gebruiken. Dus aan jou om het eens uit te proberen.

Suat zei:
Dit is geen punt, je neemt gewoon een naald waardoor het met gemak doorheen gaat.

Als de olie dikker is dan normaal. Zou ik op zijn minst de 0,7x30mm naald gebruiken. Er zijn veel mensen die 0,8x40mm gebruiken. Dus aan jou om het eens uit te proberen.

Altijd gebruik ik 0,8x40mm behalve voor de delts
Oliebasis in glute
Dunnere versies in delts

mmmm norma....
echt topspul :brew:

Idd goede Enanthaat, maar zoals DW al eerder zei zou ik eerder de voorkeur aan Cido's geven!

Is gewoon goed spul.....ik zet ze op dit moment zelf ook en ik heb echt geen centje pijn waar ik ze ook in injecteer.

Enanthaat is Enanthaat dus maakt geen enkele drol uit van welke producent het komt als het dan gaat om human-grade he!!
Als de olie evt aan de dikkige kant is kan men de ampul gewoon even in een glas met warm water leggen zodat de olie wat dunner word.
Reden waarom mensen kiezen voor Enanthaat van de ene of andere fabrikant heeft HEEL veel te maken met hoe nieuw het product is en hoe de uitstraling is, maar Enanthaat blijft Enanthaat.
De Griekse versie is goed en de verpakking is top tot zover ik weet zijn er nog geen fakes van in omloop omdat het TE nieuw nog is dus als je ze koopt zit je in mijnogen altijd goed.
Dat geneuzel over pijntjes is echt ongekend ge......, tuurlijk kan men wel iets reageren op een bepaalde werkzame stof, maar om er zo over te piepen is echt triest.
Ik dacht dat het van die stoere BB,rs waren die zo opgepompt rondlopen die stoertjes mekkeren toch niet over pijntjes? ??? ???
Wie mooi en EVT groot wil zijn moet nu eenmaal pijn lijden zowel lichamelijk als in de knip:p

Terug
Naar boven