AndroidHealthClinic

Ephedra in Smartshops

Status
Niet open voor verdere reacties.
zal denk ik afhankelijk zijn van merk en grote van de capsules.

Is Ephedra dan nog steeds verkrijgbaar in smartshops??

zijn die ephedra caps nog te halen in de smartshops ?!

Zijn officieel niet meer te krijgen in smartshops. Maar een behoorlijk aantal shops hebben het nog wel achter de toonbank. Vraag gewoon of ze nog capsules hebben met ephedra r in. Ephedra is een kruid ook wel bekend als Ma Huang waarin als actieve stof ephedrine zit. Die shit is nu allemaal verboden volgens mij. Je hebt wel smartdrug met weer andere kruiden die ook een beetje dezelfde werking hebben.

Je hebt weet ik hoeveel verschillende soorten producten die allemaal ongeveer hetzelfde werken alleen net wat andere verhoudingen kruiden. Veel gebruikte zijn deze:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Daarin zat 850 mg ephedra. Dat staat volgens mij, maar dit weet ik niet zeker, gelijk aan ongeveer 50 mg ephedrine. Je kan bij 1fast400 ook potjes pure ephedrine halen van 25 mg per tabletje. Die zijn wel relaxer omdat veel mensen van die kruid capsules misselijk worden of dat ze niet lekker op de maag liggen.

Ik heb vandaag nog ephedra gehaald bij een smartshop... De voorraad is vaak nog niet op...

Bij ons nog volop

ik kan ook gewoon de HCL krijgen , niet bij de smartshops dan.

in amerika dus, maar illegaal in nederland.n Dus let op met import.

Een trippende douanier bedoel je

hee *** agent :rolleyes:

Hey,daar had ik nog niet aan gedacht,thx mensen,bij het volgende bezoekje bij de noorderburen ook effe langs de smartshop!

gaap bij ons ook.

Ephedrine dan he

Ephedrine HCL 30 mg 60 tabletten 15 eurie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven