XXL Nutrition

ephedra vraagje

tompy

Novice
Waardering
0
is dit goed om droog te komen?
maxadrine with ephedra (maximum strength)
week 1: s'morgens 1, 6u later nog 1
week 2-8; s'morgens 2, 6u later nog 2
per 2 caps.
vit b5 (panatothenic acid) 40mg
citrus aurantium (4% synephrine) 125mg
mahuang (12.5mg ephedrine) 208mg
green tea (200mg caffeine) 910mgwhite willow bark extract (15% salicin) 105mg
l-carnitine 100mg
l-tyrosine 80mg
ginger root 50mg

ephedra is heel goed om droog te komen,mits je een goed voedingsschema hebt en genoeg cardio doet,anders zal het niet veel doen.

12.5mg eph is wel weinig vindt ik per 2 caps, ik heb 50mg in 1 capsule en mag er maximum 2 per dag van nemen verspreid over 6 uur,wil dat dan zeggen dat jij er 16 mag nemen om aan de 100mg van mijn 2 caps te voldoen?

Goeie efedrine-tabs zijn minimaal 25mg, ik heb ze nu met 30mg en ze werken beter dan Alvafit en Vasopro hoor ik van veel vrinden. Misschien komt het omdat het pure is zonder toevoegingen, wie zal t zeggen maar hier blijkt hoe simpeler de samenstelling hoe effectiever.

Ik denk dat je wat erg veel aan het stacken bent aan spulletjes, hou het bij 2-3 dingen, da's genoeg.

heb zelf nog deze maxadrine tabs getest moet zeggen voelde er niet echt super veel van,mede doordat ze niet echt hoog gedoseerd zijn heb nu hoger gedoseerde zonder toevoegingen van green thea en white willow bark extract en vind deze wel beter.

ik heb ook de pure vorm is super!! 850mg ma-huang/50mg gestandardiseerd,dat gaat lekker,binnekort opvoeren naar 2caps per dag.

weet iemand hoelang je dit doorlopent mag gebruike ik was van plan 3 weken op/3weken af...

ironmike86 zei:
ik heb ook de pure vorm is super!! 850mg ma-huang/50mg gestandardiseerd,dat gaat lekker,binnekort opvoeren naar 2caps per dag.

weet iemand hoelang je dit doorlopent mag gebruike ik was van plan 3 weken op/3weken af...

Euh...dat is volgens mij niet de pure vorm hoor :)

Ik heb t trouwens over Efedrine HCL.

Geil, die heb ik ook gehad.

Ik heb nu iets sterkere.

Heb er ook nog met 'MB' erin gedrukt...kan heel de buurt een jaar wakker houden als het moet..

• Topic Starter Topic Starter
ironmike86 zei:
ephedra is heel goed om droog te komen,mits je een goed voedingsschema hebt en genoeg cardio doet,anders zal het niet veel doen.

12.5mg eph is wel weinig vindt ik per 2 caps, ik heb 50mg in 1 capsule en mag er maximum 2 per dag van nemen verspreid over 6 uur,wil dat dan zeggen dat jij er 16 mag nemen om aan de 100mg van mijn 2 caps te voldoen?
volgens het potje mag ik er max 4 per dag nemen..

• Topic Starter Topic Starter
:shake: :eek:
tompy zei:
is dit goed om droog te komen?
maxadrine with ephedra (maximum strength)
week 1: s'morgens 1, 6u later nog 1
week 2-8; s'morgens 2, 6u later nog 2
per 2 caps.
vit b5 (panatothenic acid) 40mg
citrus aurantium (4% synephrine) 125mg
mahuang (12.5mg ephedrine) 208mg
green tea (200mg caffeine) 910mgwhite willow bark extract (15% salicin) 105mg
l-carnitine 100mg
l-tyrosine 80mg
ginger root 50mg
vergeten bij zetten, deze handel is vrij te verkrijgen in een winkel waar ik ga maar lees hier overal da het een verboden middel is!?

Terug
Naar boven