Fitness Seller

Ephedra

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Wie kan z'n ervaringen delen over ephedra om op te trainen. Wil het Maandag eens proberen. Hoe energieopwekkend is het?

ben ik ook benieuwd naar, heb al allerhande verhalen gehoord zowel positief als negatief...

ik vond het de ene keer wel opwekkend, maar de andere keer liep ik half spacend door de gym, en dat was nou niet echt een suc6...

als het wel opwekte, was ik wel een stukje wakkerder erdoor, maar ik vond de training niet bijzonder veel beter gaan.

maar dat zijn mijn bevindingen dan hè....

het wordt ook niet specifiek gebruikt om harder te kunnen trainen (is bijkomend) maar eerder om je metabolisme op te krikken, klopt dat??

Santoz zei:
het wordt ook niet specifiek gebruikt om harder te kunnen trainen (is bijkomend) maar eerder om je metabolisme op te krikken, klopt dat??
Met 3% jah, stond in zo'n artikel.

Laatst bewerkt:
Ik heb het een paar weken gebruikt, niets van effecten gemerkt.

Energie is maar de eerste drie keer... dan heb je al dusdanige tolerantie dat de grap er van af is... Ik gebruik het alleen als ik moe ben, maar toch iets wil doen...

Moved.

vind het top, neem 25 tot 35 mg ephedra en 200 mg caffeine en 1000 mg yohimbe (gestand op 6 a 8 %) tezamen in, en je traint als een beest.
neem het 1 a 2 x per week en zijn de beste trainingen vd week.
gr d

ps. tolerantie treedt snel op.

als alternatief, taurine 3 gr en 200-400mg caffeine, ook top

• Topic Starter Topic Starter
Heb het dus net op tijdens me training! Superspul! M'n lichaam reageerde er heel heftig op! Ik had het gevoel strak te staan van XTC, zonder het spacende gevoel. Ik had mega veel uithoudingsvermogen en denken ging razendsnel. Heb denk ik best veel op. Ben nog steeds super alert.

Ik had geen warming up nodig en kon direct knallen, alsof me lichaam in een hogere versnelling overschakelde. Je voelt ook bijna geen pijn direct na een zware set en kunt vrijwel direct weer doorgaan. En je uithoudingsvermogen wordt zeer vergroot.

Qua kracht ging ik ook hard, biceps curlen normaal 36 x 8, nu 42 x 8. En bij chin-ups had ik het gevoel alsof ik omhoog 'zweefde'.

Aanrader dus 1 x week naar mijn mening.

Marky zei:
Heb het dus net op tijdens me training! Superspul! M'n lichaam reageerde er heel heftig op! Ik had het gevoel strak te staan van XTC, zonder het spacende gevoel. Ik had mega veel uithoudingsvermogen en denken ging razendsnel. Heb denk ik best veel op. Ben nog steeds super alert.

Ik had geen warming up nodig en kon direct knallen, alsof me lichaam in een hogere versnelling overschakelde. Je voelt ook bijna geen pijn direct na een zware set en kunt vrijwel direct weer doorgaan. En je uithoudingsvermogen wordt zeer vergroot.

Qua kracht ging ik ook hard, biceps curlen normaal 36 x 8, nu 42 x 8. En bij chin-ups had ik het gevoel alsof ik omhoog 'zweefde'.

Aanrader dus 1 x week naar mijn mening.

lekker he?! :nana: wel nemen in combi met caffeine (staat een goed stuk over eca stack op bodypage) en evt yohimbe :D

bartp zei:
Energie is maar de eerste drie keer... dan heb je al dusdanige tolerantie dat de grap er van af is... Ik gebruik het alleen als ik moe ben, maar toch iets wil doen...

Agree! :thumbs:

En dan nóg hebben we het over Ephedra. Da's niiiks. :D

Efedrine, dán ga je pas! Samen met een Aspirientje om de golf te stabiliseren en 2 koppen erg sterke koffie ga je de halve dag asl een trein :D

DBC01 zei:
Agree! :thumbs:

En dan nóg hebben we het over Ephedra. Da's niiiks. :D

Efedrine, dán ga je pas! Samen met een Aspirientje om de golf te stabiliseren en 2 koppen erg sterke koffie ga je de halve dag asl een trein :D
hehe klopt..eerste keer dat ik eph hcl nam wist ik niet wat ik meemaakte man...vind het echt mega goed spul....is yohimbine shit beetje ok?

klaas zei:
hehe klopt..eerste keer dat ik eph hcl nam wist ik niet wat ik meemaakte man...vind het echt mega goed spul....is yohimbine shit beetje ok?[/QUOTE

de combi met eph hcl, caffeine en yohimbe (6-8 mg gestand.) gaat snoeihard!
en dan ook echt hard. kon gister er niet van deadliften zo hard ging het :mad: . maar verder ideaal om de week mee te beginnen.

Haha, alsof we allemaal aan de amfetamine zitten :D _____________________//

Terug
Naar boven