AndroidHealthClinic

Ephedrine-spuit

Ayhan23

Cool Novice
Waardering
0
hey mensen ik woe effen iets vragen, ik heb onlangs bij mijn dealer geweest voor wat goederen te halen en ik vroeg of hij ephedrine had. Hij kwam af met een ephedrine spuitje die je in je buik moest spuiten zoals insuline en rhGH. Op de fles staat er:
1ml-0,025g
EPHEDRINUM
Hydrochloricum
W.Z.F. POLFA
10198

Kan er iemand mij iets zeggen ofdat het iets goed is of liever alfavit gebruiken? En caffeine bijnemen bij ephedrine??

Deze is heftig. Best zet je deze meteen voor je training voor een keiharde boost. Je gaat als een gek tekeer in de gym. Na 3 kwartier/ uur is het wel uitgewerkt en dan krijg je wel een klap. Ik zet het IM.

:eek: nooit van gehoord. Polfa? mmm :D

Captagon is ook zoiets lekker :)

heb het ook een keer genomen idd vlak voor de training, ik kreeg echt een enorme boost maar daarna leek het net of ik een marathon gelopen had was helemaal kapot

Als bb'r ben je er niks mee Vreet aan de spieren en gebruik je om lange duur trainingen te doen !

Zooi.

De pieken zijn namelijk te hoog en te kortdurend. Beter als je bijvoorbeeld in een cutting-periode zit, om tabs te nemen, gespreid over de dag. Anders ben je na een training niks meer waard.

Terug
Naar boven