AndroidHealthClinic

ephidrine tijdens je kuur?

Pumpin'

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Ik zat laatst eens te denken (jaja, dat kan ik nog :))

Je kunt eenkuur doen voor massa en voor cutten, wordt meestal gezegt.

Maar als je nou een kuur doet voor massa (bulk dieet) met een As die geen vocht vasthoudt (test prop , winny, eq etc.) en je gebruikt daar ephidrine bij...... Kun je dan je vet% laag houden?

Of zijn er grote bezwaren tegen het gebruik van ephidrine tijdens je kuur?? (i.v.m. bloeddruk ofzo??)

Hey zit hem voor 90% in je dieet bro of je een cut of massa kuur doet..

Dus ik zou de efedrine bewaren tot na de kuur..als je wat zwaarder wilt worden..

D.W.

Daarbij komt ook nog dat van ephedrine je hart sneller gaat kloppen, je lichaamstemperatuur omhoog gaat enz. tel dit op bij de bijwerkingen van roids en bestel een mooie breede kist!! Dan zien ze op je begrafenis in elk geval dat je breed was!! ;) :D

maar voor een cuttingkuur kan je 't er toch bijnemen? Zoiets als Hydroxycut als fatburner neem ik er bij. Vele gebruiken er zelfs Clen bij, dus je gaat er echt niet aan dood hoor, tenzij je met extreme doseringen neemt

Elduderino zei:
Daarbij komt ook nog dat van ephedrine je hart sneller gaat kloppen, je lichaamstemperatuur omhoog gaat enz. tel dit op bij de bijwerkingen van roids en bestel een mooie breede kist!! Dan zien ze op je begrafenis in elk geval dat je breed was!! ;) :D
Als je zo over de spullen denkt zou ik als ik jou was helemaal niks gebruiken want volgens mij als jij er al aan denkt ga je al dood.

En Efedrine onderdrukt toch ook hongergevoel... Ook fijn tijdens een mooie kuur.
Maarnietheus

Ik gebruik nu stack 2 bij mijn kuur, en het is mooi makkelijk. Ik vreet gewoon nog meer dan anders, omdat ik niet bang ben dat ik vet word.
Het kan zijn dat het in het begin je hongergevoel wat remt, maar dat negeerde ik en vrat gewoon door. Ook gewoon bij mcdonalds... :p
Ik spuit 750mg test per week, zit in week 3 met 4 kilo winst, en ben duidelijk droger geworden. Volgende week doe ik er daarom 300mg deca bij, want ik merk totaal niks van vocht/vetopslag.

Ik vreet Ephies 's nachts aan de deur maar tijdens een kuur kan ik slikken wat uik wil, ik merk er helemaal niets van. Ik eet evengoed evenveel.

efedrine hcl heb ik nog niet gehad, maar met ephedra's had ik nou niet bepaald behoefte aan eten, zou het daarom ook niet doen tijdens je kuur.

Lijkt me alleen van toepassing als je wakker wilt blijven en niet naar heftigere (illegale) middelen wilt grijpen, en wanneer je flink wilt afvallen

Terug
Naar boven