XXL Nutrition

Epi en gyno

Binck

Novice
Waardering
1
Lengte
1m72
Massa
81kg
Vetpercentage
9%
Hey, ik had een tijdje terug een SD en Tren kuur gedaan.
http://www.powermyself.com/brands/brawn-nutrition/brawn-superdrol-tren-mosnter-stack.html

Helaas moest ik na 10 dagen stoppen omdat ik gyno kreeg. Ging toen gelijk over op Nolvadex en de gyno is uiteindelijk weggetrokken.

Nou zat ik te denken om Epi te pakken, maar ben bang dat ik weer gyno krijg. Zijn hier mensen die gyno hebben gekregen als bijwerking tijdens de kuur?

Ik lees veel dat bij Epi gyno pas na een tijdtje kan gaan ontwikkelen als je bent gestopt. Is het dan aan te raden een langere
Nakuur te doen? 4-6 weken?

Na 10 dagen stoppen omdat je gyno kreeg? Waar gaat dat eigenlijk nog over?

Besef je überhaupt dat gyno er zo'n beetje bijhoort? Ik krijg ook altijd gyno op tren maar ik heb dan het geluk dat het niet zichtbaar is... trekt ook gelijk weer weg na het staken van tren..

Ik snap heel die gyno obsessie op dit forum niet, als het echt erg is tot daar aan toe maar na 10 dagen al stoppen omdat het te erg is?

Beter ga je op winny only als je er zo'n fobie voor hebt :D

• Topic Starter Topic Starter
Hebben wij het over de zelfde Tren?

Winstrol is ook een optie maar mijn voorkeur gaat uit naar Epi

Hebben wij het over de zelfde Tren?

Winstrol is ook een optie maar mijn voorkeur gaat uit naar Epi

Ik praat over tren a, tren e vind ik sowieso rommel + meer sides/langer herstel.

Moet wel zeggen dat ik nooit tren zou overwegen zonder mast, geloof dat dit gyno ook onder controle kan houden...

Ik praat over tren a, tren e vind ik sowieso rommel + meer sides/langer herstel.

Moet wel zeggen dat ik nooit tren zou overwegen zonder mast, geloof dat dit gyno ook onder controle kan houden...

Ik heb het over de prohormoon Tren
estra-4,9-diene-3,17-dione

Dan nog hoort gyno erbij.

Bij Epistane zal je geen gynecomastie ontwikkelen gedurende de cyclus. Simpelweg omdat het niet kan, als jij je huiswerk gemaakt had, wist je dat Epistane een anti oestrogeen is.

Laatst bewerkt:
Dan nog hoort gyno erbij.

Bij Epistane zal je geen gynecomastie ontwikkelen gedurende de cyclus. Simpelweg omdat het niet kan, als jij je huiswerk gemaakt had, wist je dat Epistane een anti oestrogeen is.

Weet ik, toch lees ik soms dat er bij sommige mensen gyno zich begint te ontwikkelen tijdens de kuur.

Hoe wil je dit verklaren?

Je kan geen gynecomastie ontwikkelen tijdens een Epistane kuur. Het is onmogelijk om gynecomastie te ontwikkelen tijdens Epistane.
Als je tevens zo overmatig angstig ben voor gynecomastie dan zou ik sowieso niet aan kuren beginnen, gezien je gynecomastie kan ontwikkelen nadat je inname Epistane gestopt is.

Bij andere middelen kan het voorkomen dat je tijdens de kuur al gynecomastie ontwikkeld, bij Epistane niet.

Tijdens de epi is onmogelijk.. een rebound erna is goed mogelijk zelf ook ervaring mee

Weet ik, toch lees ik soms dat er bij sommige mensen gyno zich begint te ontwikkelen tijdens de kuur.

Hoe wil je dit verklaren?
Denk dat je dat in 'n potje epi alleen epi zit en geen bijproducten en intermediaire metabolieten van het productieproces?

Terug
Naar boven