AndroidHealthClinic

EPL batchnummer

Breakmore

Dutch Bodybuilder
Waardering
59
Lengte
1m87
Is het mogelijk dat 2 potjes uit dezelfde batch een verschillende expiration date hebben? Ik heb namelijk 1.5 jaar geleden 2 potjes anavar gekocht hield toen een half potje over, heb nu 1.5-2 jaar later weer 2 potjes gehaald om gezamenlijk met dat vorige (halve)potje een kuur samen te stellen. (70mg 6 weken)

Dit bij 2 verschillende leveranciers, tot mijn verbazing staat op alle potjes hetzelfde batchnummer, alleen op dat potje wat ik 1.5 2 jaar terug gehaald heb staat een jaar minder expiration date. Door het licht lijken de potjes misschien iets anders(donkerder), maar in het echt lijken ze echt bijna 100% identiek, op de exp datum na. Ik gebruik het nu zo, maak terwijl ik die 2012 exp potje(het oude potje) op maak ook het 2013 potje op, en het voelt allemaal voor de rest goed, en ben zeer vasculair en kracht gains beginnen te komen.

Zou iemand hier zijn mening over kunnen geven.

Bij voorbaat dank,

Om een of andere reden kan ik geen foto toevoegen?

t9uo15.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

ana2 003.jpg

Ben ook benieuwd hoe dat precies zit met die batchnumbers en exp date. Ben namelijk ook beide al tegengekomen, ook 1189 met july 2012 en july 2013.

• Topic Starter Topic Starter
Ben ook benieuwd hoe dat precies zit met die batchnumbers en exp date. Ben namelijk ook beide al tegengekomen, ook 1189 met july 2012 en july 2013.
7

Ja ik ben ook zeer benieuwd, misschien worden de batches een hele tijd uit elkaar gedrukt ofzo? ???, Maar dan zou het nog hetzelfde poeder geweest moeten zijn aangezien je het niet echt meer onder een batchnummer zou kunnen vallen, lijkt mij?

Voor de rest voelt het allemaal precies goed aan, maar verbaasde mij er wel over.

Heb Oxandrolone 1189 met July 2013 wel al eens gezien, weet niet of het real was.

Ben toch benieuwd wat de kenners ervan vinden!

Terug
Naar boven