XXL Nutrition

epson scan werkt niet op windows7

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
ik heb een all in one printer epson stylus DX6050,ik steek de instalatie cd-rom in de pc en voer alles uit als adminastrator "compatible met... aangevinkt"

het spel begint te instaleren,na enkele seconden verschijnt er " de instalatie kan enkele bestanden niet kopieren,stop de instalatie en herstart het programma" ik klik "ok"...de instalatie gaat gewoon verder en alles is perfect geinstalleerd, behalve de epson scan aplicatie...heb al geprobeer met vershcillende drivers van internet,maar krijg steeds dezelfde pop up,met : de instalatie kan enkele bestanden niet kopieren,stop de instalatie en herstart het programma.

iemand een idee wat ik nog kan proberen?

Mijn Canon doet het ook niet, usb heb ik ook problemen mee, en opera doet het ook niet.

ga maar weer terug naar XP-Pro.

probeer het anders op een andere pc.. kopieer de geinstalleerde bestanden (de map dus) op een cd of usb stick en pleur het daarna op je w7 pc, dan gewoon de aplcatie starten.. mss werkt het dan ;)

• Topic Starter Topic Starter
probeer het anders op een andere pc.. kopieer de geinstalleerde bestanden (de map dus) op een cd of usb stick en pleur het daarna op je w7 pc, dan gewoon de aplcatie starten.. mss werkt het dan ;)

durf ik sterk betwijfelen...dan staan de bestanden op de pc,maar daarmee is het nog niet geinstaleerd he...

handmatig geinstalleerd zeg maar.. probeer maar is, dan is 't programmatje igg uitgepakt op je W7 pc
Ik weet bijna zeker dat als het geen driver is, dat het moet lukken ;)

Terug
Naar boven