XXL Nutrition

Eq..........

the ossie

Cool Novice
Waardering
0
Wat zijn de ervaringen en de resultaten van sommige leden hier met EQ..
Ik ben bezig met m,n nieuwe kuur aan het samenstellen en wil er EQ bij in gaan zetten .
omdat ik hier echter nog geen ervaring mee heb wilde ik eens weten wat jullie er van vinden....greets ..the ossie...

Goed spul, alleen voor het eten zou je al EQ nemen. Je kunt er heerlijk veel van vreten:thumbup:
IMO moet je het wel redelijk hoog doseren om er goed resultaat van te merken (vanaf zo'n 600/700 mg/week).

• Topic Starter Topic Starter
Black Knight zei:
Goed spul, alleen voor het eten zou je al EQ nemen. Je kunt er heerlijk veel van vreten:thumbup:
IMO moet je het wel redelijk hoog doseren om er goed resultaat van te merken (vanaf zo'n 600/700 mg/week).
Mmmm ..klinkt goed maar zijn de resultaten te verglijken als met een deca of boldenone...

Ik ga het waarschijnlijk in de cut gebruiken. Dus ben ook wel benieuwd naar de ervaringen van andere.

Black Knight zei:
lol...het eten werd op gegeven moment probleem man...je eet avondmaaltijd, uurtje later weer ultra honger:)...maar leuke is dat je door eq vrij vasculair er uit blijft zien..
Heb eq vrij vaak gebruikt, maar eigenlijk merkte ik het de laatste keer pas dat de eq goed werkte. Zat toen aan de 750mg van GG, errug goed spul. Owja, take your time...duurt wel ffies voordat het goed begint te werken, maar in combi met test en kickstart erbij is dat niet zon probleem..

the ossie zei:
Mmmm ..klinkt goed maar zijn de resultaten te verglijken als met een deca of boldenone...
eq=boldenone, en is in geen verre met deca te vergelijken...wordt wel vaak met elkaar vergeleken, maar snap niet waarom..

the ossie zei:
Als je de extra calorien erbij rekent die je met boldenone naar binnen kunt werken, geeft het IMO meer gains dan deca.
Voeding is nog altijd het meest anabool. Zelf heb ik vaak gigantisch last van eetlustonderdrukking tijdens een kuur en met boldenone krijg je het omgekeerde voor elkaar.
Het geeft ook meer lean-mass (minder vocht/vet) in vergelijking met deca. De extra vasculariteit is mooi meegenomen. Zoals klaas al zegt duurt het ff voor het inkickt, een frontload is zeker aan te raden.

Het vorige week net een frontload van 1500 mg erin gejast en merk dat de eetlust al toegenomen is :lick:

klaas zei:
eq=boldenone, en is in geen verre met deca te vergelijken...wordt wel vaak met elkaar vergeleken, maar snap niet waarom..
EQ wordt toch meer geasosieerd met primo.. maar zijn er nog goeie primo,s te krijgen??

the ossie zei:
EQ wordt toch meer geasosieerd met primo.. maar zijn er nog goeie primo,s te krijgen??
HG nauwelijks (misschien wel helemaal niet meer, UG nog wel maar het is IMO de prijs/kwaliteit verhouding niet waard.

Black Knight zei:
HG nauwelijks (misschien wel helemaal niet meer, UG nog wel maar het is IMO de prijs/kwaliteit verhouding niet waard.
mm..waar stacken jullie het liefst mee natuurlijk altijd test als basis maar ik ga toch het best op deca m,n derde kuur met deca gehad en weer 7 kilo,s gegaind..
Waar knallen jullliehet lekkerst op ben zeer benieuwd!!!

Black Knight zei:
Als je de extra calorien erbij rekent die je met boldenone naar binnen kunt werken, geeft het IMO meer gains dan deca.
Voeding is nog altijd het meest anabool. Zelf heb ik vaak gigantisch last van eetlustonderdrukking tijdens een kuur en met boldenone krijg je het omgekeerde voor elkaar.
Het geeft ook meer lean-mass (minder vocht/vet) in vergelijking met deca. De extra vasculariteit is mooi meegenomen. Zoals klaas al zegt duurt het ff voor het inkickt, een frontload is zeker aan te raden.

Het vorige week net een frontload van 1500 mg erin gejast en merk dat de eetlust al toegenomen is :lick:
Hoor er toch erg goeie reakties op en als je vreetlust er zo drastich mee omhoog schiet lijkt het me inderdaad wat.
maar minimaal op 750 mg houden dus voor je er echt goed wat van gaat merken....

Black Knight zei:

toch maar weer van start gegaan na je slechte aanvaring laatst?;)

G21 zei:
toch maar weer van start gegaan na je slechte aanvaring laatst?;)
Idd, na 8 weken off tijd voor een comeback :)
Zo voldoe ik precies aan mijn norm van TIME OFF = TIME ON + nakuur. Kuur was 6 weken (hou het maar op d-bol only) en had aan 2 weken nolva voldoende als nakuur.
Dit keer geen twijfel over de echtheid, na 1 week gaf de weegschaal 103 kg aan ten opzichte van 100,8 de week daarvoor:thumbup:

the ossie zei:
mm..waar stacken jullie het liefst mee natuurlijk altijd test als basis maar ik ga toch het best op deca m,n derde kuur met deca gehad en weer 7 kilo,s gegaind..
Waar knallen jullliehet lekkerst op ben zeer benieuwd!!!

Goede combi is test, deca, dbol en winstrol (iets meer dan 8 kilo zuiver van overgehouden), maar in m'n volgend kuurtje wil ik ook equipoise gaan gebruiken, want ik heb hetzelfde probleem als black knight, te weinig eetlust... (geraak niet boven de 4000 kcal)

Ik ga primo + boldenone + sustanon + winstrol nemen volgende kuur...

Gr.

HondaDelsol zei:
Goede combi is test, deca, dbol en winstrol (iets meer dan 8 kilo zuiver van overgehouden), maar in m'n volgend kuurtje wil ik ook equipoise gaan gebruiken, want ik heb hetzelfde probleem als black knight, te weinig eetlust... (geraak niet boven de 4000 kcal)

Gr.
deze combi heb ik gehad test ,deca ,dianabol en ja zeer tevreden weer maar denk toch voor de EQ te gaan om inderdaad ook meer uit m,n kuur te kunnen trekken ...

HondaDelsol zei:

Gr.

schrap die primo maar van het lijstje want die heeft geen toegevoegde waarde als je eq erbij neemt.

Één van opa's alltime favorieten én weer aanwezig in m'n huidige kuur: Boldenone! Mits goed gebruikt (iets dat niet iedereen kan getuige de slechte ervaringen) een heerlijke droge massamaker die tevens zorgt voor enorme etenslust.

Wat moet je voor Bold hebben? Geduld. Goeie zin. Da's eigenlijk ook alles.
Bold gaat prima vanaf 500mg/week, ik ben ooit begonnen met 400mg/week en ging ook prima. Naast testosterone functioneert Bold prima, en als je ergens mee wilt stacken: Winstrol. (50mg om de dag). Veel succes ermee.

DBC01 zei:
Één van opa's alltime favorieten én weer aanwezig in m'n huidige kuur: Boldenone! Mits goed gebruikt (iets dat niet iedereen kan getuige de slechte ervaringen) een heerlijke droge massamaker die tevens zorgt voor enorme etenslust.

Wat moet je voor Bold hebben? Geduld. Goeie zin. Da's eigenlijk ook alles.
Bold gaat prima vanaf 500mg/week, ik ben ooit begonnen met 400mg/week en ging ook prima. Naast testosterone functioneert Bold prima, en als je ergens mee wilt stacken: Winstrol. (50mg om de dag). Veel succes ermee.

Volgende kuur word 12 weken 500mg Test met 500mg Bold. Maar de winstol is zo goed bevallen dat ik ook daar nog 3 weken 50mg EOD op het einde bijneem..

eq is lekker
minimaal 600mg nemen per week. en idd geduld hebben

Krijg steeds meer goeie zin als ik dit lees voor mij staat het vast dus EQ erin met test, maar dus voor de EQ is het ook belangrijk om af te trappen met een goeie frontload?? thanks ossie.......

Terug
Naar boven