MuscleMeat

eq

Succes met je speurtocht, want boldenone-only is geen goede kuur.

Je zou het eens in de manege kunnen proberen.

Black Knight zei:
Succes met je speurtocht, want boldenone-only is geen goede kuur.

Je zou het eens in de manege kunnen proberen.
Ik geef een tip vriend, ga naar de manege want alleen paarden gebruiken boldenone-only.

ene johanklaas of johankaas oid doet een bold winny kuurtje.

pm hem maar even

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat zou je willen bereiken met zo'n kuur?

• Topic Starter Topic Starter
ik was benieuwd naar de werkingen als je het only zou nemen, meer niet.

Wat wil je in godsnaam bereiken met een Bold-only?
Voeg daar wat test aan toe en dan kunnen we verder praten...

Ff doorsparen en er wat testo bij kopen ;)

zijlstra zei:
alleen mensen die ervaringen hebben gehad, graag alleen reageren;)

moet je je vraag ff op superdudes ofzo plaatsen..
:rolleyes:

zoals boven al is aangegeven, is boldenone opzichzelfstaand geen goede kuur, en als je juist geinformeerd was geweest, had je dit zelf ook geweten!
al staat je besluit vast om er geen test bij te gebruiken, zou je het nog met andere middelen moeten stacken die beter aan de AR binden, want EQ only zal geen bergen verzetten!

Snap niet dat zijlstra vanwege zijn vraag hierzo wordt afgebrand, geef gewoon antwoord op zijn vraag of een mening waar hij wat aan heeft ipv hem hier te flamen met popi-taal en te vertellen dat er minimaal test bij moet en bla bla bla.......dat weet hij vast zelf ook wel. Ik hou zelf ook wel van en geintje, maar vind sommige reacties wel wat ver afwijken van zijn hele simpele vraag.

80% van het board lult elkaar hier na, en dat terwijl er velen nog nooit een naald in hun kont hebben gehad.
Ik loop hier nog niet zo superlang, maar kan wel duidelijk merken dat er hier nogal wat "hypes" voorbij komen, en anderen klakkeloos maar van alles overnemen. Wordt een eigen mening of interesse hier niet meer gewaardeerd ofzo? :rolleyes:. Als hij plannen heeft om EQ solo te doen waardeer dat dan of geef een onderbouwde mening. Maybee wordt hij wel een superdude van EQ only. 1 ding staat vast; niemand zou het hier doen, dus hoe weet je dan zo goed wat de uitwerking is op meneer Zijlstra?

Die Lange zei:
Snap niet dat zijlstra vanwege zijn vraag hierzo wordt afgebrand, geef gewoon antwoord op zijn vraag of een mening waar hij wat aan heeft ipv hem hier te flamen met popi-taal en te vertellen dat er minimaal test bij moet en bla bla bla.......dat weet hij vast zelf ook wel. Ik hou zelf ook wel van en geintje, maar vind sommige reacties wel wat ver afwijken van zijn hele simpele vraag.

80% van het board lult elkaar hier na, en dat terwijl er velen nog nooit een naald in hun kont hebben gehad.
Ik loop hier nog niet zo superlang, maar kan wel duidelijk merken dat er hier nogal wat "hypes" voorbij komen, en anderen klakkeloos maar van alles overnemen. Wordt een eigen mening of interesse hier niet meer gewaardeerd ofzo? :rolleyes:. Als hij plannen heeft om EQ solo te doen waardeer dat dan of geef een onderbouwde mening. Maybee wordt hij wel een superdude van EQ only. 1 ding staat vast; niemand zou het hier doen, dus hoe weet je dan zo goed wat de uitwerking is op meneer Zijlstra?

luister eens..

het gaat niet om de vraag die hij stelt, we zijn namelijk allemaal als noobs begonnen!

het gaat om zijn arrogante ondertoon..

Black Knight komt met de opmerking manege, omdat EQ een middel is die aan vee wordt toegediend..en aangezien wij genetisch een andere structuur hebben als dieren, hebben deze medicijnen ook andere uitwerkingen op mensen, en doet EQ mg/mg veel minder bij mensen dan het bij dieren doet, net als clenbuterol!

en als topicstarter de moeite had genomen om zich te verdiepen in de materie had hij Black Knight zn opmerking ook begrepen..

vervolgens vind hij het nodig zichelf te quoten, dat alleen iemand mag reageren die een EQ only heeft gedaan.

die ga je simpelweg niet vinden hier, er zijn heus wel veteranen die EQ only hebben geprobeerd, maar die zijn inmiddels op leeftijd en zijn niet op dit board te vinden, daarnaast bewijzen gebruikerservaringen dat EQ only geen zoden aan de dijk zet, en daarom in combinatie met andere middelen wordt gebruikt om synergie te creëren.

dus als hij uit interesse zou vragen om informatie, en waarom EQ dan geen goed middel zou zijn als de basis voor een kuur, creer je een discussie, door zichzelf te quoten na een reactie, zorgt hij zelf voor een vijandige sfeer in dit topic, en kun je er vanuit gaan dat er niet meer serieus wordt gereageerd.

:cool:

hmm hoewel een eq only op 1,5/2gr per week me wel leuk lijkt. een gedeelte wordt toch omgezet in test dus die lichamelijke functies worden ook vervuld. (lees ergens een post van big cat, die stelt dat eq op 800mg p/w als vervanging van test zou kunnen dienen (ik citeer hier kort door de bocht dus pin me er niet op vast)).
verder heb je met een eq only een anabole kuur zonder hoge androgenen middelen. indien je gevoelig bent voor bv haaruitval en je dht middelen en test wil mijden zou t weleens een oplossing kunnen zijn.
vind t idee zo slecht nog niet eens, hoewel eq met bv test uiteraard een beter alternatief zou zijn

dennis999 zei:
hmm hoewel een eq only op 1,5/2gr per week me wel leuk lijkt. een gedeelte wordt toch omgezet in test dus die lichamelijke functies worden ook vervuld. (lees ergens een post van big cat, die stelt dat eq op 800mg p/w als vervanging van test zou kunnen dienen (ik citeer hier kort door de bocht dus pin me er niet op vast)).
verder heb je met een eq only een anabole kuur zonder hoge androgenen middelen. indien je gevoelig bent voor bv haaruitval en je dht middelen en test wil mijden zou t weleens een oplossing kunnen zijn.
vind t idee zo slecht nog niet eens, hoewel eq met bv test uiteraard een beter alternatief zou zijn

ik begrijp ook wat je bedoelt, en wanneer je eq hoog genoeg dosseerd, zou je test buiten beschouwing kunnen laten.

maar als je 1,5 tot 2 gram eq moet gaan gebruiken om een beetje resultaten te zien.. is een stack van diverse middelen met een lager totaal aan mg een betere optie.

daarnaast heeft EQ een relatief slechte affiniteit voor de AR, een stack met masteron/tren/test zou dus al een fijne optie zijn...in iedergeval zijn er zat redenen om ervoor te kiezen dit product te stacken ipv stand alone..

G21 zei:
ik begrijp ook wat je bedoelt, en wanneer je eq hoog genoeg dosseerd, zou je test buiten beschouwing kunnen laten.

maar als je 1,5 tot 2 gram eq moet gaan gebruiken om een beetje resultaten te zien.. is een stack van diverse middelen met een lager totaal aan mg een betere optie.

daarnaast heeft EQ een relatief slechte affiniteit voor de AR, een stack met masteron/tren/test zou dus al een fijne optie zijn...in iedergeval zijn er zat redenen om ervoor te kiezen dit product te stacken ipv stand alone..

ben t helemaal met je eens hoor
zou ook altijd mocht ik eq gebruiken :P, t combineren maar in beginsel is t niet eens zon heel slecht plan

Terug
Naar boven