Fitness Seller

Equilon-100

Rob S.

Contest Winner 09 & 11
Elite Member
Foto Contest
10 media-items
Waardering
412
Lengte
1m82
Massa
114kg
Vetpercentage
8%
Wie heeft er hier al eens Equilon-100 gebruikt?? Heb een foto'tje op mn telefoon staan maar kan nu niet uploaden. Het is een Boldenone variant met verschillende esters...

Het zijn deze:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

nog nooit gezien of van gehoord...

is dit voor humaan gebruik?
want bold wordt toch altijd gemaakt voor vetrinair gebruik??

Intressant. Ben ook wel benieuwd naar meer info hierover.

ff knippe en plakke

Basically what what we're looking at here is the Equipoise (Boldenone) version of Sustanon. It's got 4 esters, 2 of which are long-acting and 2 of which are slow-acting:

Acetate: 10mgs
Propionate: 30mgs
Cyclopentylpropionate (Cypionate) 20mgs
Undeclynate: 40mgs

Now, a multi-estered product (even Eq) is pretty much a forgone conclusion because a steroid savvy chemist learned of the popularity among athletes of Sustanon, and figured out that Eq (Boldenone) is a likely candidate for such a multi-estered blend. The odd thing about this product is the presentation. It comes in 6ml vials! This is the kind of thing that always leaves me speechless and scratching my head wondering why someone would do something like this. I mean, 10mls is usually the industry standard, and it gives us nice round numbers to work with when planning our cycles. The only thing I can think of is that generally, 400-600mgs (and usually the latter) is the recommended dose for athletes. This product has 600mgs per bottle, so at the optimal dose a bottle will last an average male athlete or bodybuilder a week.

Leuk om te weten dat dit er is. Lijkt me dat die bold dan eindelijk wat sneller inkickt. Lijkt me wel prijzig, vialtje per week.

• Topic Starter Topic Starter
Dat stukje had ik idd ook al gelezen. Maar denk dat nog niemand het heeft gehad hier (aan de vele reacties te zien).

Uiteraard zal deze Bold sneller inkicken ja...ben benieuwd.

is dit HG of UG ??

Nooit gezien, misschien wel interessant :)

Lijkt een beetje op de oude finaject vials, waren ook 6ml. Paars met zwart.
Maar deze ken ik niet.

ben ik ook erg benieuwd naar, als bold liefhebber :D

ja heb ik gebruikt geen aanrader, als je het zet krijg je een mega dikke bult aan je reet, je gaat je er echt ziek van voelen als je die zet, ik neem ze nooit never weer, je hebt ze ook met tren.

hallo Rob,

ik had deze week net een topic geopend over gebruikerservaringen met bold ace maar geen reacties gehad erop. Nu kom ik net jouw topic tegen. Kan je me even vertellen hoe je het middel vond ?? En vanwaar zijn deze ampullen ?

hallo Rob,

ik had deze week net een topic geopend over gebruikerservaringen met bold ace maar geen reacties gehad erop. Nu kom ik net jouw topic tegen. Kan je me even vertellen hoe je het middel vond ?? En vanwaar zijn deze ampullen ?

weet niet of je echt een reactie gaat krijgen, dit is een oud topic kerel

Is troep

Ken deze en werd er ziek van

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

Iedereen stop aub met mij te pm,en!!!

Ik ben geen dealer!

Sommige mensen.

mss moet je dan ook niet doen alsof je kuurt.

Je verzint dit gewoon ter plaatse dus,je hebt wss nog nooit een ampul van kortbij gezien.

Kan een moderater deze kerel effe bannen aub.

ja,ze gaan me bannen omdat jij dat vraagt lmao

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

een forum is om informatie met elkaar te delen en dan word jij kwaad omdat je liever geen informatie wilt delen met ons lol

Oké einde huilen kerel . Wegwezen met je sneue pm,metjes

Terug
Naar boven