AndroidHealthClinic

Equipoise/Bold of Deca?

Derenzo

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
105kg
Vetpercentage
14%
Ben bezig met het samenstellen van een nieuwe cycle en ik twijfel of ik Equipoise of Deca moet pakken icm test 500 en dbol kickstart. Het wordt een massakuur anders was de keuze makkelijk geweest

Equipoise heeft een stuk minder bijwerkingen en legt ook je systeem niet zo lang plat maar zijn de gains vergelijkbaar met Deca? Ik wil best wat offers maken om niet rond week 7 er bij te lopen als een walvis met al het vocht dat je van Deca krijgt.

Ik weet dat Tren het beste zou zijn maar ik begin straks weer met studeren en tren sides tijdens een tentamenweek is echt k*t.

Iemand die beide gebruikt heeft?

Als je echt goed op je voeding let valt het vocht bij deca nog wel mee. Met bold moet je ook wel een kuur van minimaal 14+ weken doen.

Deca is goede massabouwer.

Wil je meer schone kilo's kan masteron ook en dan winny ipv dbol.

• Topic Starter Topic Starter
Als je echt goed op je voeding let valt het vocht bij deca nog wel mee. Met bold moet je ook wel een kuur van minimaal 14+ weken doen.

Deca is goede massabouwer.

Wil je meer schone kilo's kan masteron ook en dan winny ipv dbol.

Bedankt voor je reactie.

Ik was altijd onder de indruk dat Masteron weinig doet tenzij je vetpercentage onder de 10% is waardoor het je extra hardheid en vasculariteit geeft

DK blijft prima massabouwer. Bloat controleer je het best met voeding, weinig zout en clean eten. Evt wat proviron in je cycle stoppen. Zelf gebruik ik het niet (meer) maar voor goeie gains is DK prima.
EQ zijn de meningen altijd er over verdeeld ook hier op het forum. Je hebt in iedergeval hogere doseringen nodig dan met DK voor resultaat en ook moet je langer gebruiken. Ik vind het niets maar ken veel gasten die er in een stack goed op gaan.

Dat je met masteron schone kilo's pakt ben ik niet mee eens, wellicht heel klein beetje maar voor massakuur is het echt niet geschikt. Daarnaast geloof ik sowieso niet in veel schone kilo's. Veel massa erbij betekent nou eenmaal dat je ook vet en vocht pakt. Train je er daarna wel weer af.

Ik heb het wat krom verwoord. Ik bedoelde niet dat mast de schone kilo's brengt maar dat je met een kuur test en mast schone kilo's kan pakken. Dus niet te veel vocht.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga toch voor de deca aangezien ik een kuur van langer dan 12 weken niet zie zitten.

Bedankt

Terug
Naar boven