- Waardering
- 359
mensen ik heb sinds kort een probleempje met mijn internet.
nouja het niet is eigenlijk het internet zelf maar het openen van de eerste venster als ik de pc opgestart hebt.
wat is het probleem?
Als ik mijn eerste internet venster wil gaan openen nadat mijn pc opgestart hebt, duurt het minstens 4 min voordat het venster zich geopend heeft.
De pc begint dat ook als een gek te ratelen en nadat hij eindelijk de venster heeft geopend ratelt hij vrolijk nog eens 5 min verder.
Het grappige is, dat als je daarna weer een venster opent, dat die venster binnen 1 sec ook open is en voor de rest geen problemen geeft.
Het probleem schuilt dus steeds in het eerste venster na een pas opgestarte pc.
Zoals ik al zei, ratelt dat ding als een gek bij het eerste venster en nu lijkt me dus dat hij ergens druk mee bezig is...
maar ik zou niet weten met wat.
als ik bij 'processen' kijk, staat al mijn CPU's op 00
soms springt er wel eens een proces op 01 of 03 ofzo...
maar zie niks extreem's staan.
iemand een idee wat er gaande is?
nouja het niet is eigenlijk het internet zelf maar het openen van de eerste venster als ik de pc opgestart hebt.
wat is het probleem?
Als ik mijn eerste internet venster wil gaan openen nadat mijn pc opgestart hebt, duurt het minstens 4 min voordat het venster zich geopend heeft.
De pc begint dat ook als een gek te ratelen en nadat hij eindelijk de venster heeft geopend ratelt hij vrolijk nog eens 5 min verder.
Het grappige is, dat als je daarna weer een venster opent, dat die venster binnen 1 sec ook open is en voor de rest geen problemen geeft.
Het probleem schuilt dus steeds in het eerste venster na een pas opgestarte pc.
Zoals ik al zei, ratelt dat ding als een gek bij het eerste venster en nu lijkt me dus dat hij ergens druk mee bezig is...
maar ik zou niet weten met wat.
als ik bij 'processen' kijk, staat al mijn CPU's op 00
soms springt er wel eens een proces op 01 of 03 ofzo...
maar zie niks extreem's staan.
iemand een idee wat er gaande is?