MuscleMeat

Eric O. vrijgesproken.

Lauw

aka Koen
R.I.P.
Waardering
9
Hè hè, eindelijk heeft er iemand zijn nuchtere verstand laten werken en Eric O. vrijgesproken. Wat een wantvertoning was dat zeg. Je stuurt een marinier naar een oorlogsgebied, in een stress situatie schiet hij een plunderaar doodt. Ik zie het probleem niet.

Haa pwned, vrijgesproken die zit! Wat een onzin ook die man is heus wel ervaren genoeg zelf zn afwegingen te nemen als je naar zn verleden kijkt.

Misschien heeft ie gedreigd een boekje open te doen over de toedracht van zn activiteiten binnen de special forces.

Damn zo'n man doet het krankzinnigste werk voor een schraal loontje zodat de deftige burgerij allemaal in vrede en onwetendheid mag leven en jawel, vanwege de politieke correctheid word hij dan ook nog eens figuurlijk in zn anus gepaald. :no:

• Topic Starter Topic Starter
Namens het OM liet pers-advocaat-generaal A. Welschen weten dat justitie nadenkt over een eventuele cassatie bij de Hoge Raad. Volgens hem wil justitie helderheid over de internationale geweldsinstructies, de zogenoemde rules of engagement (ROE's) en de daarvan afgeleide Nederlandse geweldsinstructies.
Hij legde de kritiek van de rechters grotendeels naast zich neer. "De opmerkingen over procureur-generaal De Wijkerslooth laten wij maar voor rekening van het hof." Verder vindt het OM dat er binnen de organisatie wel degelijk voldoende kennis en begrip van de militaire situatie ter plekke is, aldus Welschen. "Het hof oordeelt achteraf, het OM moest indertijd direct handelen."

Kolere, ik dacht dat advocaten schaamteloze hufters waren, maar zo te zien kunnen officieren van jui-jitsu er ook wat van. Ga je schamen vent! Iedereen die met een gezond boerenverstand naar de feiten en omstandigheden kijkt ziet toch in 2 tellen dat Eric O. onschuldig is? Verbeter me gerust als ik te kort door de bocht ben, maar waarom ziet zo’n duurbetaalde officier van justitie dat niet?

Bron: http://www.nu.nl/news/521479/10/Vrijspraak_voor_marinier_Eric_O..html

Lauw zei:
Verbeter me gerust als ik te kort door de bocht ben, maar waarom ziet zo’n duurbetaalde officier van justitie dat niet?

Bron: [/QUOTE] Omdat het zelfingenomen arrogante klootzakken zijn die zich nergens wat van aantrekken

Leden van de hofstadgroep worden vrijgelaten maar tegen vrijspraak van een militair gaan ze in cassatie.....

:mad:

Maar goed ook dat hij vrijgesproken is. En dan heb je ook nog die De Wijkerslooth, de vuile lul die zich procureur-generaal mag noemen van het linkse OM.

en dan nog zijn ze in Den Haag verbaasd over de voortschrijdende verrechtsing van de maatschappij... Ik kan soms best een linkse rakker zijn, maar op deze lui kots ik ook.

zeer goed nieuws dat hij is vrijgesproken, maar ik stel voor dat men wat een de hofstadgroep gaat doen. daar ligt het bewijs overduidelijk van op tafel en dat ziet men als onvoldoende, en dit soort zaken krijgen alle aandacht die er is. in en in triest. is er niet ergens een petitie te tekenen ofzo?

Ik vind dat de nederlandse staat zich schandalig heeft gedragen in deze zaak, maar da had ik al ergens gepost meen ik. :D maar ik blijven 't zeggen, schandalig!

Terug
Naar boven