Fitness Seller

(Ericr?) JFK - Image Of An Assassination - A New Look at the Zapruder Film

Jammer, niet nog meer conspiracy stuff; maar dit is ook wel interessant.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In the new release of the Zapruder film by MPI home video, I have been examining the sprocket area of the film which, until this version of the film was released to the public in 1998, could be viewed only as a series of stills, but never as a motion picture sequence. Now, due to the advance of today's technology, that has changed! In this article, I will be examining the images between the sprocket area as well as the images within the rest of film showing the occupants of the President's limousine, the motorcycle police officers flanking the limousine, and the Secret Service agents traveling immediately behind the President's limousine. Thanks to today's technology, we may now have a better understanding of what took place during the shooting by viewing the Zapruder film in its entirety, as well as examining the film in its original format instead of multi- generation copies.

Cool! Samenzweringstheorieën!
Mijn idee:
Er was zeker meer als 1 schutter want: de schoten vielen te snel achter elkaar, niemand kan het type geweer waarmee Lee Harvey Oswald schoot zo snel achter elkaar laden en schieten, laat staan gericht schieten. Nog afgezien van het feit dat het heeeel erg lastig is om vanaf +- 60 meter een bewegend doel te raken ter grootte van een mensenhoofd.

De CIA is wat mij betreft de hoofdverdachte. Hun motief: Kennedy had vergevorderde plannen om de CIA op te splitsen en zo een groot deel van hun macht af te pakken.
Castro is nummer twee. Maar ik denk niet dat hij erachter zit vanwege de gevolgen die het zou hebben als men erachter kwam dat hij de opdracht voor de moord had gegeven.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het nog steeds zo verbazinwekkend dat ze zeggen dat beide schoten van achteren kwamen terwijl je toch duidelijk ziet dat het tweede schot duidelijk van voren inslaat en de schedel opentrekt.

Inderdaad! Dat tweede schot kwam van……(tromgeroffel) the grassy knot! :D

Ik ben er ook van overtuigd dat het fatale schot überhaupt niet uit de bibliotheek kwam.
Wat ik wel vreemd vind is waarom ze Kennedy op deze manier hebben vermoord. Het was bij vol daglicht met honderden toeschouwers waarvan er heel veel een fotocamera bij zich hadden. De kans om ontdekt en gefotografeerd te worden was dus erg groot. Het grasheuveltje is trouwens ook gefotografeerd vlak voor het moment van het fatale schot. Maar zoals gebruikelijk bij een goed samenzweringscomplot is deze foto van een slechte kwaliteit, hij is namelijk flink onderbelicht.:rolleyes:
En uiteraard voedt deze vage foto de complottheorie want er is wat te zien wat voor een silhouet door zou kunnen gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Een president die belooft om een oorlog te stoppen, stopt daarmee ook een enorm winstgevende, gigantische industrie...met veel macht....

Yep, Kennedy maakte met zijn vooruitstrevende onconservatieve beleid heel veel vijanden.
Eigenlijk best naïef om dan in een open Limousine in het uiterst conservatieve Dallas te rijden.

Hoewel ik denk dat er toch ook subtielere methoden waren geweest i.p.v. hem op klaarlichte dag door z’n hersens te knallen.

Zouden we het ooit te weten krijgen?
We weten bijvoorbeeld sinds kort wel wie Deep Throat is, het befaamde lek in de Watergate affaire.

Lauw zei:
Zouden we het ooit te weten krijgen?
We weten bijvoorbeeld sinds kort wel wie Deep Throat is, het befaamde lek in de Watergate affaire.

Ringo Langly: Check it out, Mulder: I had breakfast with the guy who shot John F. Kennedy.

Mulder: Is that so?

Ringo Langly: Old dude now, but yeah. Said he was dressed as a cop on the grassy knoll.

Terug
Naar boven