Fitness Seller

Ervaar de Wiiii

leuk man.. als je nu ook eens ff een site passt waar ik dat ding + de nieuwe zelda voor de wii (dus niet de gamecube versie) kan bestellen krijg je nog karma ook

• Topic Starter Topic Starter
kunt wel overal pre-orderen

amazon.com of play.com of zo

Damn. Ben ik ff blij dat ik de GC Zelda versie heb besteld. Zo'n Wii lijkt me maar niks, what's next, zo'n mat waar je op moet rennen?

Gamen doe je vanuit je luie stoel, niet hyperactief met je virtuele zwaard staan zwaaien. Je zou nog een game verliezen omdat je te weinig conditie hebt :o

Idd, gay imo.

Geef mij maar een goeie luie zetel en een 360 :)

Superleuk man dit... hoe verzinnen ze het? Ik ben al helemaal geen gamer, heb niet eens spellen op de pc ofzo (behalve Mahjong).

Damn. Ben ik ff blij dat ik de GC Zelda versie heb besteld. Zo'n Wii lijkt me maar niks, what's next, zo'n mat waar je op moet rennen?

Gamen doe je vanuit je luie stoel, niet hyperactief met je virtuele zwaard staan zwaaien. Je zou nog een game verliezen omdat je te weinig conditie hebt :o

haha zo is het maar net :D

Leuk om met zn 2en ofzo te doen in een grote ruimte. Ik zie mezelf al staan in de huiskamer.

Concept is wel zeer sterk en zo te zien werkt het uitstekend. Maar denk niet dat ik me eentje met zon ding ga zitten spelen.

voor al de haters, je kunt nog altijd een gewone controller aansluiten op de wii :)

ziet er super uit! Hoeveel gaat dat kosten ?

250 die mensen sporen niet, ik wacht wel even 3 jaar.

en 600 voor een mini-oven is dat niet?

kk vet man. Alleen als dat wijf bijv tennis speeld dat hoeft ze allee de slagen te maken en niet te lopen. Daardoor stond ze steeds onwijs te w8en beetje jammer. Wel leuk om die bowler te zien. Heb zelf ook op bowlen gezeten en ik zie aan zijn manier van lopen etc dat hij best goed is kwa uitvoering en hijs ook onwijs serieus bezig :P

kk vet man. Alleen als dat wijf bijv tennis speeld dat hoeft ze allee de slagen te maken en niet te lopen. Daardoor stond ze steeds onwijs te w8en beetje jammer. Wel leuk om die bowler te zien. Heb zelf ook op bowlen gezeten en ik zie aan zijn manier van lopen etc dat hij best goed is kwa uitvoering en hijs ook onwijs serieus bezig :P

Je heet "sport wonder" en je hebt op bowlen gezeten ???

Niet echt mijn ding, allemaal van die simpele kiddygames.

Terug
Naar boven