MuscleMeat

ervaring cable crossover bodycraft

sjenger

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m94
Massa
113kg
Vetpercentage
9%
hallo,

Heeft er iemand ervaring met de cable crossover van bodycraft.
Ik ben van plan om deze aan te schaffen .

Alvast bedankt.

Heb de cable crossover (Bodycraft F450) nu enkele maanden in gebruik en ben er zeer tevreden over.

Je ziet en voelt dat het allemaal toch wel een betere kwaliteit is. Katrollen lopen soepel en het apparaat staat stabiel, zelfs bij het optrekken. Zelf ben ik 1.97m lang en het formaat is niet te klein.

Waar je wel rekening mee moet houden is dat door de katrollen het gewicht gehalveerd word. Hij kan in totaal 300kg aan (150kg elke kant) van 30mm of 50mm gewichten. Als je een Ikea kast in elkaar kan zetten dan lukt het je ook wel om hem in je eentje in elkaar te krijgen.

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

• Topic Starter Topic Starter
Heb de cable crossover (Bodycraft F450) nu enkele maanden in gebruik en ben er zeer tevreden over.

Je ziet en voelt dat het allemaal toch wel een betere kwaliteit is. Katrollen lopen soepel en het apparaat staat stabiel, zelfs bij het optrekken. Zelf ben ik 1.97m lang en het formaat is niet te klein.

Waar je wel rekening mee moet houden is dat door de katrollen het gewicht gehalveerd word. Hij kan in totaal 300kg aan (150kg elke kant) van 30mm of 50mm gewichten. Als je een Ikea kast in elkaar kan zetten dan lukt het je ook wel om hem in je eentje in elkaar te krijgen.

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
hoe zit dat met dat 30 en 50 mm zitten er twee aparte stangen aan voor het gewicht>?

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------

nog bedankt voor de review

hoe zit dat met dat 30 en 50 mm zitten er twee aparte stangen aan voor het gewicht>?

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------

nog bedankt voor de review

De houder die erop zit is kleiner dan 30mm, en er word plastic hulsen bijgeleverd om er 50mm van te maken(schuif je er overheen en kan je vast zetten met een schroefje)

Een klein nadeel is overigens dat je het katrol niet kan verstellen, je kan of boven of beneden bevestigen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven