Fitness Seller

ervaring fitness seller

helaba

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
72kg
Vetpercentage
18%
heeft er hier iemand ervaring met het bestellen bij fitness seller,

heb zelf ca 5 weken geleden besteld maar ben nog wachtend

als ik mails stuur krijg ik zelfs nog geen reactie!

Is een boardsponsor. Door een verhuizing duurt de levertijd wat langer. Waarom er niet geantwoord wordt op je mail weet ik ook niet.

• Topic Starter Topic Starter
k sta gewoon hevig om der in te vliegen

Er is wel een topic op deze site over fitness seller! Anders moet je daar je vraag stellen. Dan krijg je vaak redelijk snel reactie!

Als je bestelling nog altijd niet is verzonden is er een artikel niet leverbaar. Alle e-mails worden gewoon beantwoord, check (zeker als Hotmail-gebruiker) ook even je spam folder!

Wanneer heb je gemaild en wat is je bestelnummer?

Ik heb er een stang gekocht om je aan op te trekken. Het duurde ongeveer 1,5 week voordat hij hier was. Maar dat kwam zoals hierboven al staat door de verhuizing. Misschien is het handig om even te bellen? Ik denk dat het artikel niet op voorraad was en de levering daardoor nog meer is vertraagd.

bestelnummer 106061

1ste mail gestuurd op 9/03

bestelnummer 106061

1ste mail gestuurd op 9/03
Die bestelling is vier weken geleden geplaatst en na twee weken verzonden, op 4 maart!

Ik zie enkel een open e-mail van vanmiddag (14:31 uur) staan, die is inderdaad nog niet beantwoord! Hier zul je waarschijnlijk vanavond of morgenvroeg een reactie op ontvangen :)

Edit: Volgens de leverancier ben je telefonisch niet bereikbaar en wordt er niet gereageerd op hun berichten :( De contactgegevens van de leverancier zijn per e-mail toegestuurd, neem even contact met hen op zodat er een afspraak kan worden gemaakt voor de aflevering van je bestelling!

Laatst bewerkt:
Ervaring Fitness-seller:
Gewoon top!
alleen op het moment vertraging door verhuizing geloof ik. Maar is zekers betrouwbaar.
Succes alvast met je aankoop!

Kan ik je nog niet zeggen...heb het nog niet ontvangen wat ik heb besteld:P

Die bestelling is vier weken geleden geplaatst en na twee weken verzonden, op 4 maart!

Ik zie enkel een open e-mail van vanmiddag (14:31 uur) staan, die is inderdaad nog niet beantwoord! Hier zul je waarschijnlijk vanavond of morgenvroeg een reactie op ontvangen :)

Edit: Volgens de leverancier ben je telefonisch niet bereikbaar en wordt er niet gereageerd op hun berichten :( De contactgegevens van de leverancier zijn per e-mail toegestuurd, neem even contact met hen op zodat er een afspraak kan worden gemaakt voor de aflevering van je bestelling!

ik had een foutje getypt in mn telefoonnumer,
ik weet niet wat je bedoelt met niet reageren op hun berichten
heb geen mail gekregen en bellen was nogal moeilijk aangezien ik mn telefoonnummer fout had doorgegeven
ik had zelf al wel ne keer of 2 gebeld naar jullie
en 2 mailtjes gestuurd (op 9/3 en 12/3) :(

even ter afronding, ik heb direct s'avonds nadat ik dit item gepost heb 2mails ontvangen met de gegevens van de leverancier
ik heb gisteren ochtend gebeld met de leverancier
en ze hebben deze ochtend geleverd :)

natuurlijk direct in elkaar gezet en content dat ik er kan invliegen.

ik had een foutje getypt in mn telefoonnumer,
ik weet niet wat je bedoelt met niet reageren op hun berichten
heb geen mail gekregen en bellen was nogal moeilijk aangezien ik mn telefoonnummer fout had doorgegeven
ik had zelf al wel ne keer of 2 gebeld naar jullie
en 2 mailtjes gestuurd (op 9/3 en 12/3) :(

even ter afronding, ik heb direct s'avonds nadat ik dit item gepost heb 2mails ontvangen met de gegevens van de leverancier
ik heb gisteren ochtend gebeld met de leverancier
en ze hebben deze ochtend geleverd :)

natuurlijk direct in elkaar gezet en content dat ik er kan invliegen.
Aha, volgens de leverancier werd er niet gereageerd op hun berichten (voicemail waarschijnlijk?) maar dat is niet gek als je het verkeerde telefoonnummer hebt opgegeven ;)

Mooi om te horen dat de bestelling is geleverd, veel plezier met trainen!

Ik heb ook een soort gelijk probleem. Heb 20 maart wat boksspullen besteld maar ook ik heb hier nog niks over vernomen. Het is inmiddels alweer 1,5 maand verder terwijl de levertijd op ca 2 weken staat. Heb 2 mailtjes gestuurd en een paar keer geprobeerd te bellen maar zonder succes.

Mijn ordernummer is:106406

Alvast bedankt!

Ik heb ook een soort gelijk probleem. Heb 20 maart wat boksspullen besteld maar ook ik heb hier nog niks over vernomen. Het is inmiddels alweer 1,5 maand verder terwijl de levertijd op ca 2 weken staat. Heb 2 mailtjes gestuurd en een paar keer geprobeerd te bellen maar zonder succes.

Mijn ordernummer is:106406

Alvast bedankt!
Voorzover ik hier zie wilde je annuleren? De andere artikelen zijn niet leverbaar zoals aangegeven. Check je mail even! :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven