XXL Nutrition

Ervaring met HGH?

ben ook wel benieuwd naar dit goedje x)

Is geen supermiddel,je moet het zeker minimaal een jaar gebruiken.
ZAT voorbeelden van op het forum. Gebruik de zoekfunctie ff

pfff ga ff lezen ofzo

Cardio en een of ander stackje is een stuk goedkoper dan hGH. Vetverbranding gaat prima maar goed als je insuline gevoeligheid afneemt kan dat elkaar weer beïnvloeden. Ik neem aan dat de TS er wat massa mee wil winnen, dan moet je er sowieso AS naast zetten.

Ervaringen, erg moe.

Even gecheckt; Cardio is gratis ;)

Laatst bewerkt:

+1 en in de eerste 3 weken slapende vingers/onderarmen:D
HGH/STH verbrand echt wel goed vet weg. Het is alleen een beetje duur middel om het alleen daarvoor te gebruiken. Zou je net zo goed t3/clen kunnen pakken.

icm aas/slin is het denk ik wel superieur...

Ik ben nu al twee maand aan het cutten,zonder gh,clen, T3,ephi enkel 250 mg Sus per week en moet zeggen dat men VVB voor mij quasie hetzelfde is,wat ik wel kan beamen als ik nu enkele dagen een vreetbui zou hebben ik wel VEEL vlugger vet terug ga gainen of met GH want dan kon ik eens goed junken voor enkele dagen zonder daar een vetband te kweken,als het enkel voor VVB is kom je goed weg met 2µ 5 on/2 off direct bij het ontwaken dan wat cardio is qua kostenplaatje best te doen,als je een kitje Blues hebt doe je op deze dosis trouwens 10 weken ermee.

Als je na gaat wat sommige aan VVB Supps verdoen heb je voor hetzelfde geld een kitje GH,heeft trouwens meer dan alleen VVB voordelen,gemoedsrust,betere nachtrust,betere huisdtructuur enz.

Persoonlijk vind ik het op non-professioneel niveau het geld niet waard. Voor hetzelfde geld kan je veel meer halen uit andere middelen imho.. wat voor doel dan ook.

idd, en vetverbranding zonder cardio moet je ook niet op hopen, met cardio en aas verbrand je ook vet..hgh is zwaar overrated, het doet zeker zijn werk op lange termijn en op hoge dosis (bij mij) maar zoals ik al eerder heb vermeld, gains wegen niet op tegenover het prijskaartje, wat ik wel positief vind, het is de eerste keer dat ik 28 weken on ben geweest, en heb totaal geen terugval of dergelijke, voel me niet slecht, nog altijd even sterk, zelfde gewicht, libido is nog altijd mega hoog, normaal gezien 2 weken na een kuur heb ik totaal geen libido meer

idd, en vetverbranding zonder cardio moet je ook niet op hopen, met cardio en aas verbrand je ook vet..hgh is zwaar overrated, het doet zeker zijn werk op lange termijn en op hoge dosis (bij mij) maar zoals ik al eerder heb vermeld, gains wegen niet op tegenover het prijskaartje, wat ik wel positief vind, het is de eerste keer dat ik 28 weken on ben geweest, en heb totaal geen terugval of dergelijke, voel me niet slecht, nog altijd even sterk, zelfde gewicht, libido is nog altijd mega hoog, normaal gezien 2 weken na een kuur heb ik totaal geen libido meer

Waarom zou dit niet mogelijk zijn??
Als je calorie inname onder je onderhoud zit ga je verbranden.,cardio is slechts een Xtra zoals ephi,clen,gh is.Voeding is the Key,ùaar dit terzijde.
Waar ik je wel in kan volgen is dat je gains veel beter kan houden,ben ook nauwelijks wat kwijt.

ik doel op de uitspraak die je hier regelmatig hoort ''vet smelt weg als sneeuw voor de zon'' je geraakt altijd wel vet kwijt als je op je voeding let, zelfs zonder cardio bij mij

hgh met een lage dosering doet niet veel voor de vetverbranding (bij mij), nu ik weer op 5 iu zit, gaat het weer de goede kant op

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

Persoonlijk vind ik het op non-professioneel niveau het geld niet waard. Voor hetzelfde geld kan je veel meer halen uit andere middelen imho.. wat voor doel dan ook.

Professioneel niveau, die kun je 1 hand te tellen in nederland

Hoe zag je nakuur eruit ?

4 weken 20mg nolva + 20mg aromasin, met ander woorden 1 cap arofixen p/d
moet wel meegeven dat ik vanaf week 5 tot einde kuur 1000iu hcg p/w gebruikt heb + redelijk lang proviron tussen de kuur door

Wat mossad zegt idd, icm met slin zal het beter zijn. Mijn vetverbranding ging sneller, maar ja, komt het ECHT daardoor? Ik heb het zelf 9 maanden gebruikt, maar zou het alleen weer met slin gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
Shit, weet nog steeds niet wat voor resultaat het geeft.
Ik gebruik de zoekfunctie niet, want ik wil liever van mensen horen die er ervaring mee hebben.

ALLES staat en valt met je kwaliteit, heb je goede dan zal je op zeker goed resultaat boeken als je zakken diep genoeg zijn. Heb je bunk dan is het kouwe kermis

Terug
Naar boven