armando2424
Cool Novice
- Waardering
- 0
Wie heeft wel eens hgh kuurtje gehad? en wat heb je eraan overgehouden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie heeft wel eens hgh kuurtje gehad? en wat heb je eraan overgehouden?

Is geen supermiddel,je moet het zeker minimaal een jaar gebruiken.
ZAT voorbeelden van op het forum. Gebruik de zoekfunctie ff

idd, en vetverbranding zonder cardio moet je ook niet op hopen, met cardio en aas verbrand je ook vet..hgh is zwaar overrated, het doet zeker zijn werk op lange termijn en op hoge dosis (bij mij) maar zoals ik al eerder heb vermeld, gains wegen niet op tegenover het prijskaartje, wat ik wel positief vind, het is de eerste keer dat ik 28 weken on ben geweest, en heb totaal geen terugval of dergelijke, voel me niet slecht, nog altijd even sterk, zelfde gewicht, libido is nog altijd mega hoog, normaal gezien 2 weken na een kuur heb ik totaal geen libido meer
idd, en vetverbranding zonder cardio moet je ook niet op hopen, met cardio en aas verbrand je ook vet..hgh is zwaar overrated, het doet zeker zijn werk op lange termijn en op hoge dosis (bij mij) maar zoals ik al eerder heb vermeld, gains wegen niet op tegenover het prijskaartje, wat ik wel positief vind, het is de eerste keer dat ik 28 weken on ben geweest, en heb totaal geen terugval of dergelijke, voel me niet slecht, nog altijd even sterk, zelfde gewicht, libido is nog altijd mega hoog, normaal gezien 2 weken na een kuur heb ik totaal geen libido meer
Shit, weet nog steeds niet wat voor resultaat het geeft.
Ik gebruik de zoekfunctie niet, want ik wil liever van mensen horen die er ervaring mee hebben.