XXL Nutrition

Ervaring met winny tabl..?

pracht

Cool Novice
Waardering
0
Hey dag allemaal ben nu 2 weken bezig een combinatie met russische dbol+Winstol>(Generics supplements).
Bevalt me erg goed moet ik zeggen!

Wie heeft hier ervaring mee...met deze comb...??

3 maanden geleden was ik begonnen met een dbol only kuurtje mijn max.was dan ook 15mg p/d in week 4, pakte erg goed uit! was 7 kg aangekomen in die 6 weken waarvan ik 4 kg vast hield tot op heden.Dat zou ik iemand kunnen aanraden voor een beginners kuur..

Ik hoor het wel THX. :thumbs:
Groeten Pracht.

Stats.
weight:84
height:1.80m
benchpress:125kg 8x
squad:130kg 8x

Laatst bewerkt:
1m80 / 78.5kg en kuren? kerel ik ben maar 16, ben even groot en weeg 80 , en 'k train niet eens op massa ???

• Topic Starter Topic Starter
lekker belangrijk..volgensmij was dat niet mij vraag...

Ik train al vanaf me 16e,en heb echt flinke vooruit gang geboekt,en die info. van jou heeft niemand wat aan..

:D

pracht zei:
Hey dag allemaal ben nu 2 weken bezig een combinatie met russische dbol+Winstol>(Generics supplements).
Bevalt me erg goed moet ik zeggen!

Wie heeft hier ervaring mee...met deze comb...??

3 maanden geleden was ik begonnen met een dbol only kuurtje mijn max.was dan ook 15mg p/d in week 4, pakte erg goed uit! was 7 kg aangekomen in die 6 weken waarvan ik 4 kg vast hield tot op heden.Dat zou ik iemand kunnen aanraden voor een beginners kuur..

Ik hoor het wel THX. :thumbs:
Groeten Pracht.

Stats.
weight:78.5kg
height:1.80m
benchpress:120kg 4x
squad:105kg 5x

ik vind de dosering van de dboll wel ergggg laag. maar goed....als het voor jou werkt.

Ik zou een dboll - winny tabs kuur eigenlijk niet aanraden. 2 soorten tabs -> redelijke leverbelasting.

heb het tegen wakaera..

Na 7 jaar training 78.5kg wegen als je 1m80 bent, duid er toch sterk op dat er iets niet klopt met voeding en/of training.

oke ontopic.....

7kg gewonnen door 15mg D-bol? klinkt goed man!

geeft aan dat je goed reageert op AAS, daarom denk ik dat Wakaera een goed punt heeft. genetica lijkt dus goed!
En je zou dus met voeding veeeel meer kunnen bereiken en zou AAS niet nodig zijn.

Als je nou tijdens deze kuur beter op je voeding let zou je dus meer resultaat kunnen verwachten en dat zou mooi zijn..
Heb geen ervaring met die kuur, want meestal adviseer ik geen 2 orals te nemen!

ik las dat dboll zelf veel meer belastend voor de lever dan winny, klopt dit volgens jullie?

Heheh in die 7 jaar heb ik uiterraad niet intensief getraind,laatste 2 jaar ben ik echt gaan knallen.Aan me trainingsschema twijfel ik niet aan eerder aan me voeding.

En inderdaad heb ik nu ook aangepaste voeding.
en dan gelet op de vorige..zou graag de 87kg willen halen hoop dat het me lukt.
Thx Champ.
Ik weet het het is ook erg belastend voor je lever tja..
THX :THUMBS:

:thumbs:

mocht je die 87 halen dan verleis je er zeker nog wel 3-4 na de kuur, zeker als je na de kuur weer terugvalt in je oude eetpatroon.

deca is altijd een goeie keus.. misschien over een jaartje een keer doen bro :D

heb eens een maat een kuur gegeven en training waarbij hij 15kg winst heeft behaald en nog steeds heeft.. alles overgehouden.. ligt aan de kuur en de kennis..

Laatst bewerkt:
Ik zou je dan eerder een kuur aanraden van 200mg deca per week en 25mg d-boll per dag dan om twee orals naast elkaar te nemen. Die kun je beide maar 6 weken nemen en alleen in een lage dosering omdat beide erg belastend voor de lever zijn.

3 maanden geleden je eerste kuur begonnen en nu al twee weken in je tweede AAS kuur? Voor een beginner vind ik dit wel erg snel achter elkaar. Heb je wel gedacht aan een goede nakuur?

uhmm

is winny slechter voor je lever dan alchol>?

heb inderdaad een goeie nakuur met clomide. winny en alcohol zijn beide slecht voor de lever :d

Terug
Naar boven