XXL Nutrition

Ervaring na 1e kitje HGH

gieljaam

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Heb nu men eerste kitje erop zitten begonnen op 2iu en opgevoerd naar 5iu. Neem dit samen met 200 NPP eod en 500test e pw. Ik kwam uit een cut waar ik tot 800kcal onder onderhoud at en per week 200kcal toevoegde in de cruise tot ik mijn onderhoud vond wat op 3000 lag (theoretisch zou het 3200 moeten geweest zijn) Toen ik begon bij te komen begonnen met men kuur op 87kg en 10% vet. Na 4weken 4kg erbij en in laatste week terug halve kg eraf terwijl mijn buik 1cm minder is maar mijn armen 0.8cm erbij zijn gekomen dus ben droger geworden en heb massa bijgewonnen. Zit nu op 3300kcal en ga ze nu terug 100kcal uppen en telkens ik stilval terug 100kcal bijvoegen.

Hou ons op de hoogte, maar hoort dit niet in kuurlogs

• Topic Starter Topic Starter
Nee want het is geen log, ik deel gewoon mijn ervaring. Ik gan niet wekelijks loggen. Mss maandelijks. En dat is voor mij geeb volwaardige log

Verplaatst naar kuurlogs...

Wat zijn de meningen?
HG savonds of sochtends?

Hoe lang ben je bezig geweest met dit kitje? Kon het niet vinden in je post (of ik ben gewoon scheel :p)

Ik zette eerst in de ochtend, nu sinds 2 dagen zet ik voor het slapen gaan: merk nog geen verschil.

Hoe lang ben je bezig geweest met dit kitje? Kon het niet vinden in je post (of ik ben gewoon scheel :p)
1kitje was 4 weken. Ben begonnen op 2iu dan 3, 4, en nu 5 verdeel over na opstaan en in de middag meestal voor het trainen. En zal het 6d on nemen 1dag niet daar ik 1dag rust in huidige split.

Ik volg

Ik zette eerst in de ochtend, nu sinds 2 dagen zet ik voor het slapen gaan: merk nog geen verschil.

Had jij niet de eerste 2 weken moeite om je ogen open te houden, ongeveer 30-60min na het prikken? Ik was toch wel blij dat ik in de avond zette. Nu heb ik niet zo veel last meer van, slaap alleen wat dieper en langer.

Had jij niet de eerste 2 weken moeite om je ogen open te houden, ongeveer 30-60min na het prikken? Ik was toch wel blij dat ik in de avond zette. Nu heb ik niet zo veel last meer van, slaap alleen wat dieper en langer.
Neen niks last van gehad.

Nee had ik geen last van, meest vervelende vindt ik de gevoelloze vingers. Ga nu een paar weken voor het slapen zetten, misschien helpt het.

Heb daar zelf welgeteld nog maar 1dag last van gehad, neem wel taurine, glucosamine en caffene

Hoe eten jullie eigenlijk bij HGH-gebruik? Lees vaak van mensen dat ze al eens wat sneller cheaten of 's avonds gewoon zak chips eten (buiten hun macro's) en daar mee wegraken doordat de HGH je vet mobiliseert en zo droger blijft. Zelf heb ik dit nog niet geprobeerd en ben dit niet van plan. Maar vroeg mij dit toch eens af. Je weet nooit als ik dan eens avond bij mijn vriendin zit en dan gwn eens kan meeeten ipv weer zelf een potje te moeten meenemen.

Hoe eten jullie eigenlijk bij HGH-gebruik? Lees vaak van mensen dat ze al eens wat sneller cheaten of 's avonds gewoon zak chips eten

Hier maak ik me zeker schuldig aan :), ik cheat wat eerder omdat ik weet dat ik er makkelijker "mee weg kom". Maar dit is natuurlijk compleet persoonsgebonden. Er zijn altijd mensen die hun dieet super strict volgen en anderen wat minder. Voor mij hebben voldoende eitwittn en kcal prioriteit in me voeding.

Ik wil liefst onder de 10 blijven. Maar zo merk ik ook beter verannderingen op

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven