AndroidHealthClinic

ervaring produkten IP/WDV Pharma?

Jeoffrey

Cool Novice
Waardering
0
Hello ijzervreters,

Hebben jullie ervaring met produkten van IP of WDV Pharma?
Ik heb in de search gezocht en die van IP komen niet zo goed uit de bus.Mss dat deze ondertss gebetert zijn?
WDV Pharma hebben produkten gemaakt zoals Trenol 50,Equilon,..
Graag wat reply's..

Jeof

van ip heb ik in het verleden stromba tabs gehad, niets mis mee! staat zelfs op ergogenics een labtest als ik me niet vergis! en die van WDV zijn nog niet zolang op de markt! tenminste die trenol 50 en equilon 100 waar je het over hebt, er stond een stuk over in de sport en fitness van mei als ik me niet vergis!!!

als je tegenwoordig toch gaat voor underground dan zou ik lekker gaan voor merken als GS, MRP of GG, waarom risico nemen als je van deze labs zeker weet dat het spul oke is?

• Topic Starter Topic Starter
G21 zei:
van ip heb ik in het verleden stromba tabs gehad, niets mis mee! staat zelfs op ergogenics een labtest als ik me niet vergis! en die van WDV zijn nog niet zolang op de markt! tenminste die trenol 50 en equilon 100 waar je het over hebt, er stond een stuk over in de sport en fitness van mei als ik me niet vergis!!!

Klopt! Het heeft in de sport en fitness gestaan.
@ Latin Spirit: Ik kan deze produkten makkelijker vastkrijgen van mijn dealer,geraak heel moeilijk aan GS,GG,..vandaar dat ik deze keus zou overwegen en op wat reacties van mensen die het gebruikt hebben aan het wachten ben.

Jeof

Terug
Naar boven