Fitness Seller

ervaring usn product

doct crown

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
Zijn er hier mensen die ervaring(en) hebben met :
- Usn Xédra-cut
- Usn 100% whey protein

Wat vinden jullie van deze producten ?
aanrader of ....

Laters

Ik heb de Whey van USN geproefd, helaas was dit voor ons reden om het niet in het assortiment op te nemen.

USN is wereldwijd een redelijk groot merk, ik durf er met zekerheid van uit te gaan dat de kwaliteit van hun producten verder dik in orde is!

Ik gebruik sinds een week USN muscle fuel anabolic. Dit is een all-in-one product. Waarschijnlijk ga ik er nog een review over schrijven maar dit doe ik pas als ik de werking er beter van ken.
Puur naar de kwaliteit gekeken zit het volgens mij wel snor, MAAR daar hangt ook een prijskaartje aan. In ieder geval bij deze all-in-one formule.
Voor vele is dit gewoon niet betaalbaar en daarom ga ik er waarschijnlijk mee stoppen en koop mijn spul dan ergens anders. Don't ask the price please. :D Als ik de belangrijkste ingrediënten die in USN muscle fuel anabolic zitten los koop en bij een andere winkel, ben ik toch een stuk goedkoper uit en verwacht ongeveer hetzelfde resultaat.

Ik dacht dat USN wel goede producten maakt, maar zoals gezegd hangt er ook een prijskaartje aan. :) Elk voordeel heeft zijn nadeel en andersom. ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reactie...
Dit is de eerste keer dat ik aan een shake begin, heb voor het gemak
bij de tuinen USN 100% whey gehaald, in de aanbieding (40% korting).
Ik weet dat het via i-net goedkoper kan, maarja ik heb weinig geduld en ben
slecht in wachten.

@ moderator, aangezien ik het al heb aangeschaft mag het topic eventueel
gesloten worden

Bedankt voor de reactie...
Dit is de eerste keer dat ik aan een shake begin, heb voor het gemak
bij de tuinen USN 100% whey gehaald, in de aanbieding (40% korting).
Ik weet dat het via i-net goedkoper kan, maarja ik heb weinig geduld en ben
slecht in wachten.

Sinds ik vorige maand ben verhuist ben ik regelmatig bij De Tuinen gaan shoppen maar dat zal ik niet snel meer doen. Zeker de eiwitpoeders, weightgainers enzo zijn daar erg duur. :eek: Zelfs als er een aanbieding is, en dat is vaak met 50% korting, is het nog steeds aan de dure kant.
Nogmaals, dit geldt dus niet voor al hun producten hé. :) Het is voornamelijk het bodybuilding spul dat daar onwijs duur is.

Ik koop er zo af en toe wat en als er een aanbieding is, maar ik koop daar zeker geen eiwitpoeders enzo. Overigens schijnt de smaak daar ook niet geweldig te zijn als ik de recensies mag geloven.

Op deze site staan er een aantal sites naar webwinkels die supplementen verkopen en die zijn een stuk goedkoper. Het scheelt je een hoop in de portemonnee.

Laatst bewerkt:
USN is veel te duur voor wat je krijgt, old school merk dat qua prijs niet met de tijd is meegegaan.

Een conversatie tussen 2 mensen die lid zijn sinds juli 2011 waar de tuinen word afgeraden en webshops aangeraden. Strange

Een conversatie tussen 2 mensen die lid zijn sinds juli 2011 waar de tuinen word afgeraden en webshops aangeraden. Strange

Wil je voortaan verder kijken dan je neus lang is, want in mijn berichten had je kunnen lezen dat ik een goede review heb geschreven over een product van De Tuinen. Daarnaast had ik nog een post gemaakt over hun vitamines omdat er korting was.

Sommige producten (voornamelijk bodybuilding spul) moet je bij De Tuinen gewoon niet kopen want je betaald de hoofdprijs. Zoals eerder gezegd, shop ik daar nog steeds maar niet vaak en alleen voor bepaalde producten.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven