AndroidHealthClinic

Ester Stack, GH Stak en AE2

Hmitouch

Cool Novice
Waardering
0
Ester Stack, GH Stak en AE2
Iemand ervaring hiermee...?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb de gh stack gedaan, maar merkte er zo als niks van, ook nog een min punt er aan, je mag het niet met zuivel nemen, dus is lastig als je voor het slapen nog kwark of shake pakt,

de ae2 werkte een beetje bij mij, was niet slecht maar niet super

heb over het algemeen goeie ervaringen met producten van Nutrabolics. deze heb ik alleen niet geprobeerd.

Ester stack.... Stuiter tijd;)... werd er zwaar hyper van... nam het eigenlijk alleen op een vrijdag... omdat ik dan toch niet gelijk wou slapen...
iK kon er wel hard op trainen... op vrijdag altijd bankdrukken... goede concentratie, en boost dat wel.

• Topic Starter Topic Starter
Kan ik ze alle 2 combinieren?

Heb ook nog de ester stack geprobeerd en gedreven ben je er zeker van.

Na hoe lang kon je merkbare resultaten zien.
En wat zijn de negatieve bijwerkingen.....(als die er zijn)

de merkbare resultaten als kracht zijn na een paar doseringen al te merken en echte negatieve bijwerkingen hoef je van "normale" supplementen niet te verwachten.

wat was dat goor spul die esterstack...ik merkte er ook haast niks van. Maar misschien pakt het wel goed uit bij jouw.

was idd ook niet te zuipen haha.

Is een beetje normaal bij supplementen, het ene werkt beter bij de ene dan bij de andere.
Die ester stack voelde al ik op mijn eerste training

Ik heb een betere ervaring toendertijd met No-xplode. Ik heb laatst no-xplode gekocht maar ik merk er nu geen zak van.( 3 a 4 scoops.) Zit toch al minstens een jaar tussen.

Is een beetje normaal bij supplementen, het ene werkt beter bij de ene dan bij de andere.
Die ester stack voelde al ik op mijn eerste training

Na 15 minuten stond ik al te stuiteren..

Had van de week 2 samples 1 van no shotgun...en 1 van purple wraath... na een half uur... begon heel me huid te tintelen... had wel een gruwelijk training..

Terug
Naar boven