AndroidHealthClinic

Europees Parlement: PETITIE

Loca

Huge Freak
Elite Member
20 jaar lid
Fat
Ecto
10.000 likes
Waardering
10.369
Kreeg vandaag een mailtje met het volgende bericht:

Europees Parlement: PETITIE

Zoals bijna iedereen weet, heeft het Europees Parlement de gewoonte eenmaal per maand het Europese Parlement in zijn geheel te verhuizen, voor slechts enkele dagen, naar Straatsburg. De volledige staf medewerkers en gans de kantoorinventaris (inboedel) moet mee. Waarom? Het is de wil enkel en alleen van Frankrijk. Dit kost alle andere deellanden 99% van de rekening (200 miljoen euro per jaar).

Heden is een zeker aantal parlementariërs van verscheidene partijen van verschillende landen met een actie begonnen om deze kapitaalverkwisting te doen stoppen. Daarvoor hebben zij enkele miljoenen handtekeningen nodig om dit onderwerp in te schrijven in de agenda van de Europees Commissie. Binnen de eerste dagen waren er reeds 25.000 handtekeningen bijeengesprokkeld, maar er moeten er meerdere miljoenen zijn!! Thans geeft de teller meer dan 1.100.000 handtekeningen aan, en hij blijft stijgen.

Help a.j.b. om de tweede miljoen te bereiken. Daarvoor ga je op de site: http://www.oneseat.eu en teken de petitie om aan deze ongerijmde verkwisting een einde te maken.

Ik weet niet hoe het met de rest van de dbb'ers zit, maar ik vind dit wel een klikje waard.

er wordt zoveel verkwist, daar ga ik me niet druk in maken.

dat er mensen zijn die denken dat ze zich druk zullen maken om handtekeningen is lachwekkend imo

wie is dit dan? :roflol:

We support the initiative!

Jim Vermoere, Belgium
************* Jij Ja, NL
Van UytselFlorent, Belgium
Chiara Sciarone, Holland
G. Van Der Vlag, The Netherlands
Ciska Sciarone, Netherlands
Pauwels Elisabeth, Belgium
Luc Beeckmans, Belgium
Claeys Greet, Belgium
Wyns R, Belgium

haha ja is idd belachelijk voor woorden.

Terug
Naar boven