De Europees Senioren Kampioenschappen worden tussen 4 en 12 april in het Roemeense hoofdstad Boekarest gehouden. Het topsportcommissie heeft het Nederlandse team voor deze kampioenschappen geselecteerd.
Lees meer
Lees meer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha, wat een grap is dat. Nederland wil gewoon volledige teams opsturen en het niveau van de deelnemers (met alle respect) is gewoon beneden alles voor een EK.
Alle atleten zouden met ruime achterstand laatste worden.
Raar beleid daar in Nederland, want ik denk dat niemand de vooropgestelde minima haalt.
Voor België doen Tom Goegebuer (-56kg) en ik (-53kg) mee.
We moeten beide nog vermageren, tom natuurlijk iets meer als mij.
Succes alvast
hoeveel moeten jullie nog afvallen dan?
Ik weeg momenteel achteraan in de 55. Tom weet ik niet, tomvt weet dat wrs wel.
Vandaag begint in de hoofdstad van Roemenië, Boekarest, de Europese Senioren Kampioenschappen Gewichtheffen. In totaal nemen 154 atleten (76 dames en 88 heren) uit 32 landen deel aan de Kampioenschappen. Nederland wordt vertegenwoordigd door 2 atleten: Ingrid Teeuwen en Safak Ekici.
Lees meer (met link naar de Eurosport uitzendtijden)
Ik heb super slecht gehoffen. Alleen mijn eerste beurten waren goed. (62 en 79 aan 52,53kg).
Ik had echt een slechte dag waardoor er meer technische fouten door kwamen en mijn schouderen altijd teveel naar voor was.