Fitness Seller

evenwicht zuren-basen

mosfet

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
juist wat zitten rondneuzen op internet naar alles wat met voeding te maken heeft.
deze site tegen gekomen:
[Link niet meer beschikbaar]

Eten wij niet vooral producten die zuurrest achterlaten (vlees, vis, brood, boter, kaas en eieren)? Dus belagrijk om voldoende groenten/fruit te eten (wat ik eig - buiten banaan - in nog niet zoo veel schema's ben tegengekomen).

ik weet niet juist in welke mate ik alles dat op deze site staat moet relativeren...(ziet er mij maar een freaky hippie site uit)

lees ook eens het artikel over melk - had ik ook nog nooit over gehoord (ivm verzadigde vetten en calcium)

http://www.kruidenvrouwtje.nl/voeding/melk.htm zei:
Over melk:-->
Meer informatie over melk, inclusief wetenschappelijke onderzoeken daarover kun je vinden bij de Nederlandse Veganisten Vereniging.
Ik zeg: Krieg een dikk'n!
Dat melk in hele grote hoeveelheden niet supergezond is, ok, dat weet iedereen wel. Maar die veganisten vertrouw ik dus ook echt niet he, net jehova's, verkapte propaganda is dit! Mijn mening dus

• Topic Starter Topic Starter
Leophyte zei:
Ik zeg: Krieg een dikk'n!
Dat melk in hele grote hoeveelheden niet supergezond is, ok, dat weet iedereen wel. Maar die veganisten vertrouw ik dus ook echt niet he, net jehova's, verkapte propaganda is dit! Mijn mening dus

lol :D

had de bronvermelding nie gelezen. Gekke veganisten

Terug
Naar boven