AndroidHealthClinic

Ex leider

DiSTuRBeD

Natural Fatty
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
478
Lengte
1m77
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
ik meld mij alvast aan. zeg maar wanneer.

Turnhout is om de hoek! Count me in !

• Topic Starter Topic Starter
Eigenlijk is het Ramsel... (postcode 2230, gerechtelijk arrondissement Turnhout) klojo woont dan ook nog een kilometer van mijn vriendin af (die dus vroeger bij die Rode Vossen gezeten heeft).

Gast is nog getrouwd en heeft een zoon van 8 jaar... Suggestie: ontvoer die zoon eens voor een maandje en laat die vader eens denken dat je die seksueelmisbruikt... eens zien of ie dan nog lacht.

Conclusie: als je maar goed genoeg kunt liegen zodat je door een leugendetector test die helemaal nog niet waterproof is doorgeraakt, kom je met alles weg... en als ie dan al een straf krijgt is het waarschijnlijk voorwaardelijk en loopt die toch nog vrij rond.

Hij wilt een confrontatie met de slachtoffers... enig idee wat voor impact dat heeft op hen? Hij geeft er natuurlijk niet om... een confrontatie kan hij krijgen, maar dan wel iets anders dan wat hij in gedachten heeft godverdomde klojo. Hiervoor zou ik dus direct alles opgeven om die zo goed als kapot te maken hé.

Mijn mening heb ik hier al dikwijls over gespuid en als site en forum af is komt de url in mijn sig.

PS: wel bangelijke rugtraining gehad hierdoor en half uurtje gaan hardlopen in het bos...

Terug
Naar boven