XXL Nutrition

Ex-PVV'ers beginnen eigen partij

Is het vooral Wilders die de PVV stemmen geeft? Of stemt men voor het programma? In het geval van het laatste is er misschien wel een kans voor een 'schoner' alternatief, alleen zal de partij net zo goed een sterke voorzitter moeten hebben, duidelijke communicatie is alles in de politiek. Ik denk dat het moeilijk zal worden.

Al die splitsingen maakt de politiek er niet geloofwaardiger op. Hero Brinkman heeft het ook geprobeerd. Dit is gedoemd te mislukken.

Ja nog meer partijen, leuk..
o wacht ik stemde al niet :p

Ze zouden een beter minimum moeten stellen in die 2e kamer, gewoon minimaal iets van 10 zetels om er met je cluppie in te mogen.

Ook moeten ze zetels die van de partij zijn, bij de partij laten als er een komediant opstapt. Al die eenlingen in de 2e kamer voeren geen fl**ker uit, maar strijken wel ff lekker makkelijk +/- 10.000 euro per maand op.

Is het vooral Wilders die de PVV stemmen geeft? Of stemt men voor het programma? In het geval van het laatste is er misschien wel een kans voor een 'schoner' alternatief, alleen zal de partij net zo goed een sterke voorzitter moeten hebben, duidelijke communicatie is alles in de politiek. Ik denk dat het moeilijk zal worden.

Meestal lezen ze het partijprogramma, kijken dan nog eens naar de verschillende politici en hun acties en vergelijken dit met andere partijen. Uiteindelijk komen ze dan op de PVV terecht.

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

Al die splitsingen maakt de politiek er niet geloofwaardiger op. Hero Brinkman heeft het ook geprobeerd. Dit is gedoemd te mislukken.

Hoezo? Een partij is een middel geen doel.:rolleyes:

mensen die op de pvv stemmen kunnen waarschijnlijk niet eens lezen dus het lijkt me sterk dat ze voor het programma zouden stemmen.

Terug
Naar boven