XXL Nutrition

Excuses

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
uhh mensen ff voor alle duidelijheid,
het was niet mijn bedoeling om het te laten lijken dat ik alles had zelf heb getypt.

maar hierbij dan meteen mijn excuses voor geen bronvermelding ect. :headbang:

Het zijt je vergeven :)

• Topic Starter Topic Starter
gelukkig....

Wat steve? Probeer je me te beledigen? He!?! Wil je gebanned worden ofzo! ;)

Nee hoor DJNRG83 :D

Ik heb trouwens Chello, ik gooi mijn modum ff een nachtje eruit en ik krijg een nieuw IP-adres en kom terug onder de naam DJNRG83-BigSteve :D hehehe

Niet alleen de bronvermelding, maar wat je deed leek meer op spammen dan wat anders.

Excuses aanvaard en zand erover. :)

Big Steve zei:
Nee hoor DJNRG83 :D

Ik heb trouwens Chello, ik gooi mijn modum ff een nachtje eruit en ik krijg een nieuw IP-adres en kom terug onder de naam DJNRG83-BigSteve :D hehehe

:flipoff:
Dan ban ik je MAC adres wel :P

DJNRG83 is lief, de liefste moderator van het forum :D

Nou ik ben niet mee eens!

IK BIED 10 STOKSLAGEN!!

WIE BIED MEER ???????

HOOR IK 12 DAAR ???? :D

Ik Bied 12 Stokslagen En 3x Palen!!! :D

Dat ziet er al beter uit!!!

Hoor ik daar 15 ? ja en 5 x palen ?????

Ja wie zei dat steek je hand maar op!

Dat was ik!! :D

Wie biedt meer ??? ???

Ik zou em ook best wel willen palen maar ik vond 10x al veel, misschien kan hij me wel ppen dan kan ik gewoon blijven liggen en wordt ik ook niet moe

Ook stokslagen voor Eminem:D

ok sorry sorry, ik weet al wat voor straf paal ik hem 10x en daarna gaat weer iemand en zo gaan we door totdat hij geen aars meer over heeft. Blijf ik gespaard vrienden, kusje voor jullie allen :D

hmmm... Nee Sorry" hierbij veroordelen Judge Ryu en Judge Steve , Eminem tot een straf van 54 paalbeurten te geven. Non stop! in 34 minuten!

CASE DESMISSED!

ofzo :D

Eminem zei:
ok sorry sorry, ik weet al wat voor straf paal ik hem 10x en daarna gaat weer iemand en zo gaan we door totdat hij geen aars meer over heeft. Blijf ik gespaard vrienden, kusje voor jullie allen :D

Even kijken wat zegt de Jury?

SCHULDIG!!!!!

Terug
Naar boven